"babysofia"

Oioioi[8|]

Jaja... har ikke ord jeg!
 
fryktelig sært...[8D]
 
Haha [8D] lurer på hva foreldrene sier.. jeg leste litt i bloggen hennes, og hun hadde skrevet at hun hadde gått 9 mnd og latet som hun var gravid, og spart opp penger til dukkene og klær til de.. [8|]
 
ORIGINAL: Mamma93

Haha [8D] lurer på hva foreldrene sier.. jeg leste litt i bloggen hennes, og hun hadde skrevet at hun hadde gått 9 mnd og latet som hun var gravid, og spart opp penger til dukkene og klær til de.. [8|]


Ja, hun tar det visst ganske alvorlig denna lille jenta[>:]
 
Først trodde jeg det var snakk om ei voksen dame! [:o] Men om hun bare er 13 år, så er det vel greit nok... Livlig fantasi [:D]
 
wææææh skikkelig sykt ja,hvor gammel er hun?noen må jo gi beskjed.jenta er jo ikke frisk![8|]
 
ORIGINAL: stardust

wææææh skikkelig sykt ja,hvor gammel er hun?noen må jo gi beskjed.jenta er jo ikke frisk![8|]


hun er 13...
 
ORIGINAL: splash

Først trodde jeg det var snakk om ei voksen dame! [:o] Men om hun bare er 13 år, så er det vel greit nok... Livlig fantasi [:D]
 
En ting er å leke med dukker, men hun tror jo nesten hun er mor til dem [&:]
Her hadde jeg som forelder grepet inn.
 
ORIGINAL: Siljuls

ORIGINAL: Kakken

En ting er å leke med dukker, men hun tror jo nesten hun er mor til dem [&:]
Her hadde jeg som forelder grepet inn.


Ja, virkelig... Blir litt skremt, jeg [8|]

Redd hun kommer til å bli gravid i en alder av 14-15, bare for å kunne ha baby
 
ekelt .. Er vel unatulig for meg .. men vis hun er bare 13 så har hun det sikkert ikke så bra. så isolerer seg med dise dukene.
 
ojojoj, hvor er foreldrene??? spør jeg...
 
Dette er ikke normalt for en trettenåring. Hun skriver som om dukkene lever. Trettenåringer pleier å ha helt andre interesser enn dukker og fantasibarn. Håper foreldrene er klar over bloggen.
 
Back
Topp