Babyklister

solstrålenvår

Glad i forumet
er det noen som går på dette nå? jeg tar ti dråper til måltider frokost,middag og kvelds.
men jeg blir så kvalm, spyr ikke men veldig uvell. er det noen andre her som har det slik?
 
ORIGINAL: MortilGodjente!

Hva er det?[8|]

Det vill jeg også vite..[:)]
 
Tok et raskt søk her inne, og fant følgene forklaring:

"Det er et homeopatmiddel som skal bedre forholda i livmora, sånn at egget skal festa seg lettare"
 
Babyklister – Fructus Femina D3
 
Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tendens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling for å styrke livmoren. De på Frøyaklinikken synes dette er et spennende supplement til behandlingen de gir, og synes at den har god effekt. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendens til å miste uten tydelig grunn.
Dette er et homeopatisk legemiddel som er helt ufarlig å bruke. Det er en mild behandlingsform som ikke innvirker på andre medisiner. Det er heller sånn at virkningen av homeopati kan svekkes ved bruk av f. eks medisiner og ulike eteriske oljer. Man skal ligge unna både kaffe, mentol (en del tyggiser og tannkrem), og alkohol.

Hvis ikke noe annet er foreskrevet: 1-3 ganger daglig, 10 -15 dråper, blandes ut i et glass vann. Starter opp rundt el eller på dagen med egguttak, eller eventuelt et par dager før el/egguttak. Anbefalt å starte et par dager før egguttak/el. Husk å ta dette midlet her i forbindelse med mat da slipper dere å bli kvalme som noen an bli.

Dersom gravid så fortsett til flasken er tom, du kan bestille en flaske til dersom du er redd for SA, da tar du 50 dråper i et glass vann istedenfor 10 dersom du spotter eller små blør dette kan hindre at du får en SA dersom feilen er i livmoren og ikke genefeil /kromosomfeil

Flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fructus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fructus comp.

Jeg bestilte babyklister på
[link=http://www.helsehelse.dk/]www.helsehelse.dk[/link] , det koster noe over 200,- nkr inkl frakt. Det tar normalt 5 dager fra jeg bestilling til det kommer frem. Så nå slipper man ikke unna toll lenger. Dette må bestilles fra utlandet, da dette midlet ikke er ferdigregistrert i Norge enda (regelverker mm) Det er også viktig å kjøpe den som er i styrken D3 nå, den har erstattet det man kalte babyklister før, det nye navnet er Fructus Femina. Selv om det normalt kan ta tid så anbefaler jeg å bestille i god tid.
 
Back
Topp