Babykino

Mininirime

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
i dag var jeg på min første babykino, og vi så Tully (av og med Charlize Theron).

For en film! Salen var «helt full», for vi er jo målgruppen deluxe... den handler om en sliten tobarnsmor som får en overraskelsesbebis som attpåklatt. Tror vi kan kjenne oss igjen i pumpekjør og ønsket om avlastning :)

Jeg skal ikke avsløre noe, men slutten satte en vekker i meg. Ikke glem å be om hjelp damer! Jeg har faktisk sendt melding til flere venner og spurt om de vil trille S fremover, så jeg kan fokusere på oppussing/hvile.
 
Spennende! Kanskje jeg må komme meg på babykino jeg også [emoji4] sjekke programmet her vi bor.
 
Tror kanskej ejg skal be sambo om å se den også... det er ikke alltid så enkelt å forklare hvordan man jar set, og da kan en film være god å ha! Føler virkelig den tok barselperioden på kornet
 
Så denne alene med baby for noen dager sidenliten tankevekker ja.. Men "barne pike" blir nok ikke ansatt her.men litt hjelp innimellom hadde vært noe, spesielt det å våkne til skinnende rent hus [emoji28]
 
Back
Topp