Babykino

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Tenkte jeg skulle prøve å ha med lille på babykino snart, og vet mannen skal ha fri en av dagene det går fremover. Spurte om han kunne tenkt seg å være med, men han syntes det kanskje ikke var passende?

Sist jeg hadde liten en var ikke dette noen issue; er det blitt det?
 
Er ikke babykino ment for de med babyer..?:p
Eller mener du vanlig kino?

Her jeg bor har de noe som heter babykino og er ment for de som faktisk har babyer og som vil på kino:p
 
Kan ikke se at det skulle være noe rart i det?
 
Haha! Sist jeg var på babykino er godt over et år siden (sikkert litt mer, siden "babyen" nå er to). Den visningen (på Colosseum i Oslo) var det ca 15 mennesker i salen. Tre av disse var babyer... Jeg har vært på babykino med venninner som ikke har baby, har observert par som går sammen på babykino (uten baby) og sett folk som går alene (uten baby) på babykino. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være en issue? For hvem da?
 
Er ikke babykino ment for de med babyer..?:p
Eller mener du vanlig kino?

Her jeg bor har de noe som heter babykino og er ment for de som faktisk har babyer og som vil på kino:p
Har baby, straks 5uker :) så er ikke der spørsmålet var. Var mer det at mannen har fått det for seg at det kanskje er mer for mor+baby enn mor+far/baby :)
 
Eneste issue er de som evt synes det er kjipt med menn som ser på når de ammer. Vet det har en sak i Sandnes iallefall. Eller, i lokalavisa [emoji14] !
Ser ikke helt problemet, en jo primært på kino for å se film. Vil en se pupper er det bedre steder å se de på,evt velge film med omhu... [emoji14] ikke så mye pupp å se under amming heller så ser ikke problemet.
 
Har baby, straks 5uker :) så er ikke der spørsmålet var. Var mer det at mannen har fått det for seg at det kanskje er mer for mor+baby enn mor+far/baby :)

Oi, jeg mente det ikke som i at du ikke har baby! Uff, dårlig formulert av meg:p Beklager!
Mente at det er jo for oss som har baby, og mannen din har jo baby han også?:) Ser ikke for meg at det er rart å gå ilag som par med babyen sin, det hadde jeg ikke stusset på:)
 
Babykino er da for både mor og far, så dra han med ;) det må da være en koselig ting å gjøre :) Hadde helt glemt at det var et tilbud, så takk for påminnelsen. Skal søren meg sjekke ut om det fortsatt er et tilbud her jeg bor :)
 
Babykino er da for både mor og far, så dra han med ;) det må da være en koselig ting å gjøre :) Hadde helt glemt at det var et tilbud, så takk for påminnelsen. Skal søren meg sjekke ut om det fortsatt er et tilbud her jeg bor :)
Det bør du absolutt - var kjempekoselig :)
 
Babykino er da for både mor og far, så dra han med ;) det må da være en koselig ting å gjøre :) Hadde helt glemt at det var et tilbud, så takk for påminnelsen. Skal søren meg sjekke ut om det fortsatt er et tilbud her jeg bor :)
Enig! Det skal vi jammen meg prøve :)
 
Back
Topp