Babycall

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Vi trenger ny babycall og lurer på om det er noen som har noen erfaringer å dele? Jeg trenger ikke video. Det er fint om den er litt praktisk mht størrelse siden den skal brukes både inne og i vogna. Jeg ønsker gjerne også at den sier noe om temperaturen der babyen er.

Er det noen som har en babycall å anbefale eller en de absolutt ikke vil anbefale?
 
Vi bruker Nabby i vogna. Den er liten og nett, med temperaturmåler. Den kobles mot mobilen via blåtann. Enkel og grei, da man ikke trenger å ha med seg to deler rundt. God batterikapasitet også. Men det tar en del strøm fra telefonen når den er i bruk da. :)
 
Neonate. Super babycall :)
Vurderte en stund babycall ala Nabby, men fant ut det ble styr om andre skulle passe vesla. Batteriet på iPhonen min er også ustabilt nok som det er :p
 
Takk skal dere ha! Etter å ha forska litt selv og hørt på dere og andre så kjøpte vi i dag en neonate. Nå gleder jeg meg til å teste den ut!!
 
Bra valg!! Neonate er så grei. Liten og hendig å ta med i vogn etc, og greit at begge enhetene går på batteri.
 
Back
Topp