"babybok"

Jeg er på leting etter den perfekte boka.. har ikke funnet den enda, så tommel opp for denne tråden!!
Greit å dele litt bilder så man finner ut hva man skal velge 8)
 
vi har to stykker på storebror, en dåpsbok som er mye mer utfyllende en den andre som hester "barnet vårt" (jeg har min fra jeg var født! derfor har vi de to;P
 
Vurderer denne selv:) er det noen sider om svangerskapet også?:) Vil gjerne ha en der det er litt fra svangerskapet, men ikke så mye:)
Den jeg har, har noen sider om ventetiden. Da ang forberedelser til baby og mamma/pappas tanker om svangerskapet.
 
Dere som har barn fra før, er dere flinke til æ fylle inn i boka?! Her er det sambo som er flinkest, men blir litt sånn skippertak! Spent på om det kommer til å stå så mye i lillebror sin bok!
 
Dere som har barn fra før, er dere flinke til æ fylle inn i boka?! Her er det sambo som er flinkest, men blir litt sånn skippertak! Spent på om det kommer til å stå så mye i lillebror sin bok!
Har fylt ferdig den til L, egentlig.
 
Fant akkurat en veldig aktuell på minikids.no :) står god forklaring og mange bilder der:) ulike design og:) lurer på hvem jeg skal velge:)
97675d7f7426c09fe9253e4cf272119d.jpg
 
Den jeg har, har noen sider om ventetiden. Da ang forberedelser til baby og mamma/pappas tanker om svangerskapet.

Takk for tips:) mener jeg har sett i den tidligere og syntes det var liten plass til bilder? Eller er det en annen?:)
 
Takk for tips:) mener jeg har sett i den tidligere og syntes det var liten plass til bilder? Eller er det en annen?:)
Synes egentlig alle har lite plass til bilder sånn sett. Men er noen helt blanke sider mellom hver kategori. Og jeg tenker at akkurat det er ikke såå viktig..

Om man vil ha mye bilder og skrive alt man vil, kan man vurdere å lage scrapbook til sine små i stedet. Da får man med alt man vil ha :)
 
Synes egentlig alle har lite plass til bilder sånn sett. Men er noen helt blanke sider mellom hver kategori. Og jeg tenker at akkurat det er ikke såå viktig..

Om man vil ha mye bilder og skrive alt man vil, kan man vurdere å lage scrapbook til sine små i stedet. Da får man med alt man vil ha :)

Er ikke så flink at jeg kan lage scrapbook:) og trenger ikke så ekstremt mange bilder heller, men litt flere enn ett fra hver anledning er kjekt syntes jeg:)

Så derfor falt jeg for den jeg langt tips om over her, for der kunne man jo kjøpe ekstra blanke sider eller lage noen sider selv Evt for de som er så kreative :) men har jo ikke boken selv, så kan ikke gå god for den:)

Godt det finnes så mange forskjellige bøker siden vi alle er forskjellige:) men det gjør det jo bare sååååå vanskelig å velge[emoji28]
 
Er ikke så flink at jeg kan lage scrapbook:) og trenger ikke så ekstremt mange bilder heller, men litt flere enn ett fra hver anledning er kjekt syntes jeg:)

Så derfor falt jeg for den jeg langt tips om over her, for der kunne man jo kjøpe ekstra blanke sider eller lage noen sider selv Evt for de som er så kreative :) men har jo ikke boken selv, så kan ikke gå god for den:)

Godt det finnes så mange forskjellige bøker siden vi alle er forskjellige:) men det gjør det jo bare sååååå vanskelig å velge[emoji28]

Trenger ikke være flink for å få det til [emoji28]
Jeg tenker fylle inn de bildene som skal i boken der og resten i fotoalbum bare.
Fotoalbumet jeg har, er det nesten BARE bilder av L i [emoji23][emoji23]
 
Kjøpte en til mini for snart tre år siden, ikke rukket å fylle ut noe som helst i den enda[emoji15]
 
Kjøpte en til mini for snart tre år siden, ikke rukket å fylle ut noe som helst i den enda[emoji15]
Hvilken var det? [emoji14]
Greit å få fyllt ut det du husker nå i alle fall! Jeg synes det er gøy å se tilbake i min fra jeg var liten [emoji14]
 
Veldig koselig med en bok til den lille[emoji5] kjekt å bruke tiden på noe koselig når man er sykemeldt og har overskudd til litt farging [emoji846]
f7f54a6d1e643d8b7dfdbc672e16e44e.jpg
0d30c87625b4841eb9a22151e63200d8.jpg
940f2cd0f56e2eab973b9a04df9b80af.jpg
bc54abe33367d53fb0f307c62ffb72df.jpg
 
Last edited:
Babyjournalen er fantastisk! :) Og så har "Barnejournalen" kommet nå, fra barnet er ett år...
 
Back
Topp