Babybellas dagbok

             Babybellas dagbok for september

8.sept: jobb, jobb, jobb...
9.sept: graviditetstest kan være positiv
10.sept: TR skal komme i følge babyverden.
11.sept:
12.sept:

13.sept: kommer TR tro?
 
              Babybellas dagbok for september

8.sept: jobb, jobb, jobb...
9.sept: graviditetstest kan være positiv
10.sept: TR skak komme ifølge babyverden.
11.sept:
12.sept:

13.sept: kommer TR tro?
 
Blir spennede hvis den kommer om den kommer 10 eller 13. håper selfølgelig at den ikke kommer i det hel tatt.
 
I dag er det den 10.sept og TR har ikke kommet ennå. Krysser fingrene for at den ikke kommer idag.
 
Har alle hatt en fin dag? jeg har vært på jobb i hele dag. dagen har igrunn gått fort. Det er deilig å komme hjem til ferdig laget middag hverdag, siden kjæresten er sykmeldt for tiden[;)] nyter det så lenge jeg kan[:D]
 
       Babybellas dagbok for september

8.sept: jobb, jobb, jobb...
9.sept: graviditetstest kan være positiv, men jeg tør ikke prøve ennå.. 
10.sept: TR skal komme ifølge babyverden, men den har ikke kommet ennå.
11.sept:
12.sept:
13.sept:
 
å så spennende babybella, får håpe TR ikke kommer[:D]

deilig med ferdig middag hver dag da, det er jo luksus, hehe
 
Har ikke vært her på noen dager nå, men fikk tr om torsdagen. Var ganske skuffet, men da er det bare å prøve igjen. nå er det ti dager til neste el ifølge bv. Krysser fingrene ennå mer denne gangen.
 
Endelig er TR vekk[:D] SÅ til neste uker er det bare å masse[;)] Spennende. Skal prøve å ikke tenke så mye på det denne gangen, det gjør det kanskje ikke lettere. Men det er ikke så lett å ikke tenke på det heler når man har helt sinnsykt lyst til å bli mamma. Håper alle har hatt en fin uke. Det har jeg. Humøret har vært normalt igjen denne uken. I helgen skal meg og kjæresten bare ha kvalitetstid sammen og kose oss sammen.
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Jeg hatt TR 11.10, men da kom det ikke noe. Det eneste jeg merket i går kveld var litt brun utflod. Det har det vært i hele dag også. Noen ganger har det også vært litt lyse rødt. Flyr jo på do som en annen tulling for å sjekke. Det har ikke kommet noe særlig utflod i trusen i løpet av dagen, så det er kun når jeg tørker meg.
 
Leste på nettet at festeblødning ofte kan komme mellom 5-10 dager etter EL, men det har jo gått flere dager enn det. Er det noen som har peil på om det kan være det eller som har opplevd det samme?
 
Kanskje det var spotting, fordi jeg fikk TR mandagsmorgen. Har lest litt om det, så tror kanskje det er det, men dette har jeg aldri hatt før. Synes det er litt rart at jeg plutselig skal få dette nå når jeg alltid har hatt en regelmessig mens. Gleder meg masse til å bli kvitt TR denne gangen.
 
Ja ja, nå er det ikke lenge til EL kommer. Er litt usikker på dagen det kommer på siden TR var så rar i starten sist. Skal vel ha EL mellom 25-28.oktober tenker jeg.
 
Gleder meg til helgen for da skal jeg prøve brudekjole:) Håper jeg finner en jeg liker. Har prøvd flere steder, og jeg har funnet ut at jeg ikke vil leie. Er kanskje litt sær, men jeg vil ikke ha en kjole som mange andre har brukt. Noen av de kjolene jeg har prøvd har jeg sett på bekjente på facebook. Tenkte kanskje å ta en tur til Danmark for å kjøpe for der er det billigre enn her.
 
Blir ingen tur til Danmark for å lete etter brudekjole. Jeg fant en her hjemme:) Nå gleder jeg meg super masse. Den var så fin[;)][:D][:)] Blir spennede å se om TR kommer denne gangen. Nå har vi bestemt oss for å ikke stresse så mye med det og heller ta det som det kommer og helst prøve på nytt etter byllupet. Prøve å fokusere på bryllupet i stedet. Vi har hatt en tung tid de siste månedene og vi har nesten ikke snakket bryllup, men nå har vi fått gnisten tilbake:)
 
Back
Topp