Baby utstyr

Plutti89

Plutti89
Flere som er begynt å planlegge innkjøp?
Her sitter jeg å tråler nettsider etter babyutstyr og klær [emoji4]
Men egentli har vi mye fra før av, så trenger vell egentlig ikke så masse.. av store ting er det: bilstol, barnevogn, babycall, vippestol og stellepute [emoji4] noen som har tips til disse?
 
Nei, kommer ikke til å tenke i de baner før jeg er sikker på at jeg får beholde den lille :Heartred
 
Jeg har det litt på samme måte som Arielle, tør ikke begynne å tenke på sånt før jeg ser at det er liv der inne [emoji173] skal på TUL om to uker, og etter det regner jeg med at jeg kaster meg ut i den elleville utstyrsjungelen. Føler at det er så mye å ta stilling til at det nesten blir litt overveldende, men heldigvis er jeg glad i både lister og å gjøre research [emoji23]
 
Jeg tør heller ikke tenke på dette før jeg har vært på UL, mistet i uke 12 forrige gang så er veldig redd for å bli for revet med.
 
Her har vi alt etter forrige som kom i 2016, blir evt bare litt klær hvis d blir motsatt kjønn[emoji28]
Men kan i hvertfall anbefale å følge med i tiden fremover på salg, d lønner seg bigtime hvis man må kjøpe alt[emoji38]
Neonate babycall er vi superfornøyd med.
Ville kjøpt ny bilstol (evt bare fra kjente hvis man vil kjøpe brukt, kan aldri vite hvis d er fra fremmede), gikk selv for besafe izi go x1, men er mye bra å velge i når det kommer til babystolen[emoji4]
Vogn; finn ut hvilke kriterier man har og dra gjerne innom barnebutikk å «prøvekjør»[emoji23]
 
Har sett MYE babyutstyr nå i det siste på kjøpt solgt siden på Facebook,regner med vi kommer til å kjøpe mye brukt. Folk selger jo unna nesten nye ting til ingenting !!
 
Kommer til å vente til etter ultralyd[emoji28] er kjempe redd for å bli for revet med å så går det galne vegen.. trist at det det blir slikt men☹️
 
Flere som er begynt å planlegge innkjøp?
Her sitter jeg å tråler nettsider etter babyutstyr og klær [emoji4]
Men egentli har vi mye fra før av, så trenger vell egentlig ikke så masse.. av store ting er det: bilstol, barnevogn, babycall, vippestol og stellepute [emoji4] noen som har tips til disse?

Elsker å tråle babynettsider! Begynte å planlegge innkjøpene etter vi mistet i mai, trengte noe positivt å se frem til.

Vi trenger de samme tingene som dere og litt til. Bilstol tenke vi bare å gå for maxi-cosi cabriofix siden den er lett å bære. Er overrasket hvor tunge enkelte bilstoler er! Vippestol har vi sett på Tiny love 3i1 som kan gjøres om til en vugge. I barnehagen jeg jobber har vi babycall fra Neonate som er veldig gode. Har ikke klart å bestemme meg for barnevogn enda, er så mye å velge mellom. Har sett på bugaboo fox og cyber priam, men begge er så dyre!

Blir ikke å kjøpe noe store ting enda, men det er gøy å planlegge.

Har du sett deg ut noe?
 
Back
Topp