Baby kino

junior_linda

Elsker forumet
Noen som har vært på dette? Ser at kinoen her viser kule kids gråter ikke på baby kino på onsdag. Den har jeg veldig lyst til å se.
 
Hadde store planer om å prøve...men det ble aldri noe av :-/
 
Jeg var på babykino med både eldstemann og han på snart ett mens de var under halvåret.

Men nå er det ingen vits for meg å ta han med på kino med mindre det er midt i sovetiden. Og det passer uansett litt dumt siden man ikke kan ta med vogna inn. Ihvertfall ikke på de kinoene jeg bruker.

Men nå har jeg en aktiv krabat som elsker å utforske, så han hadde ikke villet sitte stille, men heller prøvd å klatre i trappa.
 
Jeg var på babykino med både eldstemann og han på snart ett mens de var under halvåret.

Men nå er det ingen vits for meg å ta han med på kino med mindre det er midt i sovetiden. Og det passer uansett litt dumt siden man ikke kan ta med vogna inn. Ihvertfall ikke på de kinoene jeg bruker.

Men nå har jeg en aktiv krabat som elsker å utforske, så han hadde ikke villet sitte stille, men heller prøvd å klatre i trappa.
Samme her ;-)
Men om jeg hadde hatt en rolig unge hadde jeg prøvd :) verste som kan skje er at du må gå ut :)


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har prøvd, kan anbefales ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp