Baby i narkose

Mablaa

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen som har erfaring med narkose på små babyer? Vår lille prinsesse må opereres om en uke og hun er da 5,5uke. Det gjør innmari vondt i mammahjertet at hun må igjennom dette, og jeg gruer meg veldig. Jeg er selvfølgelig veldig redd hun skal få noen komplikasjoner i forbindelse med operasjonen, men også at hun ikke skal tåle narkosen [emoji22] [emoji22] Er det noen som har hatt så små i narkose? Er det noe spesielt jeg burde tenke på i forkant?
 
Hei! Er det noen som har erfaring med narkose på små babyer? Vår lille prinsesse må opereres om en uke og hun er da 5,5uke. Det gjør innmari vondt i mammahjertet at hun må igjennom dette, og jeg gruer meg veldig. Jeg er selvfølgelig veldig redd hun skal få noen komplikasjoner i forbindelse med operasjonen, men også at hun ikke skal tåle narkosen [emoji22] [emoji22] Er det noen som har hatt så små i narkose? Er det noe spesielt jeg burde tenke på i forkant?

Vår lillegutt måtte opereres for lyskebrokk da han var ca 6 uker gammel, og han var også født 10 uker for tidlig. Gikk veldig fint og de på sykehuset er så snille. Får litt praktisk info ang bading og rene klær før dagen, så må de jo faste så-så lenge før operasjon. Hadde gruet meg mest til faste delen, men det gikk også over all forventning. De bruker en stund på narkosen med de minste fikk jeg beskjed om, bare så de er heeelt sikre på at alt går riktig for seg...så det blir en stund å vente. Så lå vi på sykehuset et døgn etter operasjonen for å se at alt gikk bra.
 
Back
Topp