Baby call

Har kjøpt neonate denne gangen vi også (uten kamera).
Har hatt noen andre før, med ulike grader av hell :p
 
Vi har neonate i vogna og denne på soverommet - https://www.elkjop.no/product/styli...860/philips-avent-ugrow-smart-babycall-scd860

Neonate fungerer utmerket og blir brukt i vogn, også på soverom istedenfor kamera når guttungen er blitt større.
Kamera er digg, jeg er mye alene da mannen reiser mye i jobb. Da er det fint å sjekke om det bare var drøm og at ungen sover, eller om ungen bare reiser seg, tar noe å drikke før den sover videre. Har også mulighet til å sjekke når en er vekke fra huset. En bonus for far som er vekke og reiser! ;)
 
Neonate med camra har 3 funksjoner . Du kan ha camra på hele tiden,da brukes strømmen litt raskere. Kan slå av camra ,å kan velge å ha på funksjonen som kun slår på camra når det er lyd i baby:)
Oj, dette hørtes jo ut som en veldig god løsning. Da går det faktisk an å tilpasse utstyret til det man ser at behovet blir, perfekt for en usikker førstegangs [emoji3]
 
Oj, dette hørtes jo ut som en veldig god løsning. Da går det faktisk an å tilpasse utstyret til det man ser at behovet blir, perfekt for en usikker førstegangs [emoji3]
Ja jeg synes den har absolutt alt!:) å opp til 800 meters rekkevidde om baby sover å man ønsker å ta med seg babysitteren for å hente posten. Samtidig er det gradestokkpå den, å man kan kjøpe ekstra baby sitter så man har en på rommet å en i vogna fex:)
 
Har neonate BC6500D med ekstra baby enhet :)
Kunne godt hatt med camera for å spart seg noen turer inn på rommet, men vi valgte uten pga sikkerhet. Lett for uønskede å hacke seg inn på cameraet å se barnet
 
Har neonate BC6500D med ekstra baby enhet :)
Kunne godt hatt med camera for å spart seg noen turer inn på rommet, men vi valgte uten pga sikkerhet. Lett for uønskede å hacke seg inn på cameraet å se barnet
Det er bare om du har camra over internett , ellers er det jo helt umulig :)
 
Har neonate BC6500D med ekstra baby enhet :)
Kunne godt hatt med camera for å spart seg noen turer inn på rommet, men vi valgte uten pga sikkerhet. Lett for uønskede å hacke seg inn på cameraet å se barnet
Det siste avhenger om en har kamera på Internett eller intranett/lokalnett. Men er en veldig på det så kan alt som går på nett, eller sender trådløst i en eller annen form, i prinsippet hackes.
 
Anbefaler dere med eller uten kamera? Er så usikker på om kamera vil gjøre meg mer eller mindre stresset, har lest begge deler [emoji52]
Jeg foretrekker uten kamera. Vil jeg se ungen titter jeg inn til han. Dessuten tenker jeg at batteriet holder lenger og at de har lengre holdbarhet. (Men dette er bare noe jeg selv tror av erfaring på andre ting). Vi var veldig fornøyd med neonate 6500 - kommer nok til å kjøpe ny nå, da den andre er slitt og blitt litt dårligere på 3 år
 
Er det Neonate BC-8000DV du har? Ser det er tilbud på den, men finner ikke ut hvordan dataoverføring det er på den. Bruker din wifi eller noe annet? [emoji4]
Er den ja:) har ikke peiling, men WiFi bruker den iallefall ikke:)
 
Jeg har også bestilt denne dag. Vet ikke hvor du har funner tilbud, men er god pris på babybanden nå.
Ingen wifi så vil tro det blir overført på samme måte som andre babycaller med to uniter.
 
Jeg har også bestilt denne dag. Vet ikke hvor du har funner tilbud, men er god pris på babybanden nå.
Ingen wifi så vil tro det blir overført på samme måte som andre babycaller med to uniter.

Var babybanden jeg så den, men den var dessverre utsolgt [emoji17]
 
Vi hadde Philips Avent SCD580 til førstemann. Veldig fornøyd med denne, men når han begynte å stå i sengen, følte vi for å ha kamera i tilfelle han prøvde å klatre utav[emoji28]
Da kjøpte vi Topcom Babyviewer 4500. Har vært veldig fornøyd også med denne! Stor skjerm med veldig bra bilde, god følsomhet, temperatur ++ Eneste minuset har vært litt dårlig dekning de få gangene vi har måttet ha guttungen på et annet rom (mye betong i huset vårt).
For en ukes tid siden ble foreldreenheten ødelagt, så vi har gått tilbake til Philips Avent for tiden. Savner kameraet[emoji28]
Tror vi kommer til å gå for Neonate BC8000-DV når babyen kommer.
 
Back
Topp