Bøyle til tripp trapp

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hvor lenge bruker dere det?
 
Til 1.5 år ca.

Da kunne hun klatre opp og ned selv og satte stille mens hun spiste. :)
 
Til de klatrer opp og ned selv, da er det tryggere uten
 
På hvilken måte? Min på 15 mnd klatrer opp selv. Men klarer ikke sette seg riktig ennå. Han er litt for..host...tykk for det.
Klarer han ikke sette seg uten bøyle da? Nettopp det at de må klarte "oppi" bøylen gjør det tryggere uten, de faller vel ikke ned når de kan sitte?

Husker ikke når vi tok den av, men mener det var når de fikk klatre opp og ned selv
Må ha lært å ikke gjøre det ustanselig da, ellers trengs fortsatt selen ;-)
 
Klarer han ikke sette seg uten bøyle da? Nettopp det at de må klarte "oppi" bøylen gjør det tryggere uten, de faller vel ikke ned når de kan sitte?

Husker ikke når vi tok den av, men mener det var når de fikk klatre opp og ned selv
Må ha lært å ikke gjøre det ustanselig da, ellers trengs fortsatt selen ;-)
Vet ikke. Har ikke prøvd :p Har ikke trua på at han sitter rolig han min. Han har mark i r**** :p Ja. Her går det fortsatt litt sport i det. Er mest gøy og klatre
 
Selen er fin ;-)
 
Bhg burde da virkelig stå for seler selv??
 
Han var vel rundt 1.5-2 år, når bøyla ble snudd sånn at det ble håndtak på stolryggen og armlener for junior.
 
Med eldste tok jeg det av rundt 10 mnd tror jeg. Yngste på 20 mnd har den på. Klatrer opp og ut selv da, men tenker ikke alltid konsekvenser når hun kaster seg til siden om noe ved måltidet ikke går hennes vei.
 
Her er hu over 2 år og bruker den enda. Hu klatrer oppi selv med bøylen.
 
Vi tok av bøylen nå, men beholdt ryggstøtta. Fant ut at hun sitter bedre uten bøyle, for da kan vi skyve henne helt inntil bordet. Ellers har jo bøyla kommet i veien.
Hun er 19 måneder og klatrer fint opp og ned selv
 
Hun er 20 mnd nå og vi har akkurat tatt den bort :) men har fremdeles selene da. De må helst være på, hvis ikke så klatrer hun opp på bordet
 
Ble brukt til hun var ca 1,5 - 2 år. Hun var en fryktelig urolig spiser.
 
Back
Topp