Bæsj

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen andre som merker endring i babybæsjen? Det er sikkert fordi tarmen utvikler seg (han har ikke fått i seg så mye mme for å si det sånn...), men bæsjebleia i dag var av en helt ny karakter [emoji85] Mer tjukk i konsistens, nesten litt grønnaktig, og den ellers litt syrlige lukta var nå erstattet med skikkelig bæsjelukt [emoji90] Jeg takler ikke vanlig bæsjelukt, så dette blir gøy! [emoji23]
 
Noen andre som merker endring i babybæsjen? Det er sikkert fordi tarmen utvikler seg (han har ikke fått i seg så mye mme for å si det sånn...), men bæsjebleia i dag var av en helt ny karakter [emoji85] Mer tjukk i konsistens, nesten litt grønnaktig, og den ellers litt syrlige lukta var nå erstattet med skikkelig bæsjelukt [emoji90] Jeg takler ikke vanlig bæsjelukt, så dette blir gøy! [emoji23]
Den kan bli grønn og illeluktende når det er tenner på vei og faktisk[emoji4]
 
Den kan bli grønn og illeluktende når det er tenner på vei og faktisk[emoji4]

Stemmer det! Da er det i såfall litt forsinka reaksjon her, for her kom det to tenner forrige uke [emoji12]
Håper for guds skyld det ikke er flere på vei, hahaha!! [emoji23]
 
Hva slags mme bruker du?

Bruker og bruker.. jeg prøver å få han til å godta det, men er vel bare 2-3 ganger i løpet av de siste to ukene at han har drukket typ 60 ml ferdigblandet Hipp per gang. Ellers har han smakt på (spyttet ut) pulver-Hipp og ferdig-NAN [emoji12]
 
Min får slik tykk grøtete bæsj om hun ikke bæsjer hver dag.
 
Er vist vanlig med endring i mønster og konsistens rundt 3-4 mnd pga at tarmen modnes eller noe. Evt reaksjon på vaksinen? Kom en ladning her idag. Tok vaksine på tirsdag.
 
Min får slik tykk grøtete bæsj om hun ikke bæsjer hver dag.

Har vært tykkere her også hvis det går mange dager mellom, men har hatt den vanlige gulfargen og den vanlige lukta. Bæsjet igjen i dag, og denne var "normal" igjen ;)
 
Er vist vanlig med endring i mønster og konsistens rundt 3-4 mnd pga at tarmen modnes eller noe. Evt reaksjon på vaksinen? Kom en ladning her idag. Tok vaksine på tirsdag.

Ikke utenkelig. Men har ikke tatt vaksina enda, så er ikke den her ;)
 
Ikke noe endring direkte, men de siste 3-4 dagene har han bæsjet på morgenen sånn i mellom halv 6 og 6, så han har en foreløpig bæsjerutine ihvertfall :)
 
Jeg må le litt altså, fordi det har jo aldri vært så naturlig å snakke om bæsj som etter at jeg fikk bebis[emoji23] Tar meg selv i det gang på gang[emoji85] Mengde, farge, konsistens osv[emoji13]
 
Jeg må le litt altså, fordi det har jo aldri vært så naturlig å snakke om bæsj som etter at jeg fikk bebis[emoji23] Tar meg selv i det gang på gang[emoji85] Mengde, farge, konsistens osv[emoji13]

Er liksom litt typisk småbarnsforeldre, det. Har ene skiftet bleie så snakker man gjerne om hvordan den var, og det er jo ikke ekkelt i det hele tatt, men plutselig får man beskjed fra noen andre (helst en mann eller noen uten barn) at duuu, vi sitter liksom her og spiser. :D
 
Back
Topp