Bæresjal

Hvordan ligger folk ann i forhold til bæring? Har d blitt mye bæring på dere? [emoji16]
Vi har brukt caboo close flere ganger nå, er ikke helt fornøyd, så har bestilt nytt sjal og en sele! Dere andre a?
Flere som fikk sjokk på prisen på vevde sjal?
 
Har prøvd med caboo carrier men lillegutt trives ikke.
 
Er d selve sjalet som er feil for han? Jeg mistenker at min lillegutt ikke sitter optimalt godt i d han heller!
Føler han syntes det blir for tett.. han sto med armer å bein mot meg :hilarious: enda jeg løsna det godt å bare holdt han inntil meg som jeg ellers gjør men fikk panikk når jeg festa det fast igjen. Må prøve om igjen når han er i ett lettere humør tror jeg,så han bare får venne seg litt til det :) hadde du føttene samlet i sjalet eller ut på sidene ?
 
Føler han syntes det blir for tett.. han sto med armer å bein mot meg :hilarious: enda jeg løsna det godt å bare holdt han inntil meg som jeg ellers gjør men fikk panikk når jeg festa det fast igjen. Må prøve om igjen når han er i ett lettere humør tror jeg,så han bare får venne seg litt til det :) hadde du føttene samlet i sjalet eller ut på sidene ?

Føttene er i froskestilling, knær i lik høyde/høyere enn hoftene. Han liker sjal, men vi sliter også med cabbooen, uten at jeg kan si hvorfor egentlig! Noen gang funker det som gull, andre ganger ikke [emoji85]
 
Føttene er i froskestilling, knær i lik høyde/høyere enn hoftene. Han liker sjal, men vi sliter også med cabbooen, uten at jeg kan si hvorfor egentlig! Noen gang funker det som gull, andre ganger ikke [emoji85]
Prøvde med føttene ut å det var iallefall ikke noe suksess:hilarious: ja når det bare funker er det fantastisk:) har ergobaby også men ser det er ifra 4 mnd å har ikke spedbarnsinnlegg så han får bare lære å like den andre først :)
 
Fått låne et elastisk sjal hos søsteren min, og i dag var første gangen mini var fornøyd (han sovnet) i sjalet:happy:
 
Min er nå litt tung til sjalet (fikk et elastisk sjal av typen aldoria). De har vevde sjal til under kr 500 et sted, noen som vil ha link? Husker ikke hva det het, men kan lete der frem. De første seks ukene roet lille seg bare i skal eller sele, og vi bærer fortsatt hver dag [emoji4] har en ergobaby 360 i tillegg til sjalet og tenkte å kjøpe et vevd sjal til tiden fremover.
 
Min er nå litt tung til sjalet (fikk et elastisk sjal av typen aldoria). De har vevde sjal til under kr 500 et sted, noen som vil ha link? Husker ikke hva det het, men kan lete der frem. De første seks ukene roet lille seg bare i skal eller sele, og vi bærer fortsatt hver dag [emoji4] har en ergobaby 360 i tillegg til sjalet og tenkte å kjøpe et vevd sjal til tiden fremover.

Hvordan velger du da når du velger vevd sjal?
 
Vi kjøpte vårt på bæreglede i Oslo. Elastisk sjal son heter Sino for 749kr. Verdt hveeeer eneste krone! Frøkna ligger i den flere timer om dagen og har roet henne ned tvert. Får litt mange blikk ute når jeg går, men det er sikkert fordi hun er så "fersk" enda. Men elsker den tryggheten å ha henne inntil meg, og armene mine er fri til å gjøre husarbeid etc ☺ og hun har jo SÅ godta av det. For dere som er i tvil; les om det fjerde trimesteret
 
Aldri brukt sjal, men kjøpt meg to stk på FB gruppa etter lille kom :) absolutt å foretrekke før sele! Har også ergobaby 360. Ikke vært ute på lange turer med sjal enda da jeg fortsatt øve på å stramme nok. Har to vevde sjal, i en mix av noe jeg ikke husker, som jeg tror vil være varmere i høst enn et bomull... Lærer myyye og alt på FB gruppene.
 
Basert på en anbefaling fra en børegruppe på Facebook [emoji85] aner ikke hva jeg driver med selv. Har hørt at en ofte begynner med str 6. Har du prøvd vevd sjal?

Haha, da er vi like ferske [emoji23] jeg fikk mitt i dag i str 6, gleder meg som en unge til å hente d etterpå! Er så sjukt klar for å hive vogna til fordel for bæring!! (Har en drittvogn som drar til venstre)
 
Haha, da er vi like ferske [emoji23] jeg fikk mitt i dag i str 6, gleder meg som en unge til å hente d etterpå! Er så sjukt klar for å hive vogna til fordel for bæring!! (Har en drittvogn som drar til venstre)

Det er jo ekstra kos å ha lille helt inntil :) jeg liker vogna også, men det er mye lettere med sele/sjal :)
 
Det er jo ekstra kos å ha lille helt inntil :) jeg liker vogna også, men det er mye lettere med sele/sjal :)

Jeg liker også å ha lille tett inntil meg, og d samme gjør han! Han sover så mye bedre, samt at det er enklere på tur med bikkja!
Jeg skulle ønske vi la litt mer penger i vogn enn hva vi gjorde, neste gang tror jeg at jeg skal kjøpe ut fra lysta og ikke lommeboken!
 
Jeg liker også å ha lille tett inntil meg, og d samme gjør han! Han sover så mye bedre, samt at det er enklere på tur med bikkja!
Jeg skulle ønske vi la litt mer penger i vogn enn hva vi gjorde, neste gang tror jeg at jeg skal kjøpe ut fra lysta og ikke lommeboken!

Vi hadde tenkt å kjøpe brukt vogn denne gangen, men så var vi så heldige at besteforeldrene dekket halve vogna hvis vi kjøpte ny, så da gjorde vi det :)
 
Vi hadde tenkt å kjøpe brukt vogn denne gangen, men så var vi så heldige at besteforeldrene dekket halve vogna hvis vi kjøpte ny, så da gjorde vi det :)

D er jo ren magi! Vi tenkte rett og slett at d er dumt å kjøpe alt nytt siden mye finnes bra brukt! Vel.... neste gang sier jeg bare [emoji23]
 
Titter fra september :)
Har en MeiTai etter storesøster som jeg kommer til å bruke, var veldig fornøyd med den sist :)
Enkelt for en som ikke orker å sette seg inn i alle knytemetodene :p
 
Back
Topp