Bæresele tips!

Noen som kan anbefale en bæresele som er ENKEL å bruke? Fra nyfødt :)

Velg en hvor du ikke behøver nyfødtinnlegg er mitt tips. Det er mer kronglete og vaarmt.
De beste selene som oppfyller disse kriteriene synes jeg er:
Ergobaby embrace
Kahubaby
Angelpack

Liker Kahubaby best av disse, men til nyfødt er jeg aller mest glad i Elastisk bæresjal fra Coracor :)
 
Vi har brukt ferdigknytt sjal (baby ktan) ikke sele altså, men like enkelt og enda mykere og godt synes jeg.

Nyere Ergobaby 360 (omni?) er vel uten nyfødtinnlegg, men 360 kan være litt klumpete og tar litt stor plass synes jeg, veldig enkel å klikke på da :)

Har også angelpack jeg fikk når mini var større, men veldig god og myk og tar mindre plass enn 360, men like lett å bruke. Bærestykket er et mykt tøystykke i stedet for en paddet og litt klumpete som på 360. Embrace er vel i samme kategori og vet mange er fornøyd, men har ikke brukt den selv.
 
Noen som kan anbefale en bæresele som er ENKEL å bruke? Fra nyfødt :)
Jeg fikk en Babybjørn gratis via Facebook, og den har vært helt super. Kan justeres til nyfødt. Jeg var skeptisk til babybjørn da den jeg hadde til førstemann i 2003 var skikkelig dårlig, og hørte egentlig flere var misfornøyd, men med denne selen er jeg storfornøyd!
 
Back
Topp