Avstemming navn skjult gruppe (kun i nettleser)

Hvilket navn ønsker du på skjult gruppe?

  • Januarrakettene

    Votes: 8 24,2%
  • Januarjubel

    Votes: 4 12,1%
  • Januarlykke

    Votes: 16 48,5%
  • Januarglede

    Votes: 0 0,0%
  • Januarmirakler

    Votes: 1 3,0%
  • Nyttårsmirakler

    Votes: 0 0,0%
  • Januarmammaene

    Votes: 2 6,1%
  • Nyttårsrakettene

    Votes: 2 6,1%

  • Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Er et døgn frist nok tror dere? Er jo fint om flest mulig får være med på valget :)

I så fall er fristen midnatt 15/5 (endrer om ønskelig)
 
Vær obs på at avstemming ikke fungerer på app, den må gjøres i nettleser :)
 
Dytter den opp litt jeg slik at den ikke forsvinner fra siden :)
 
Er et døgn frist nok tror dere? Er jo fint om flest mulig får være med på valget :)

I så fall er fristen midnatt 15/5 (endrer om ønskelig)
Du kan jo se hvor mange som kommer inn, og så utvide fristen hvis det er veldig få svar.
Og kanskje legge til i headingen "kun i nettleser"?
 
Og så skulle jeg si at det er fint om det kanskje står Januarxxx ´19 eller 2019?
 
15 stemmer så langt. Vi legger bare til årstall til det alternativet som får flest stemmer :)
 
Skulle nesten stemt på nytt over de som kommer på topp 3, noen av dem er jo så like, men om man hadde slått dem sammen kunne en av dem vunnet, om dere skjønner.
 
Skulle nesten stemt på nytt over de som kommer på topp 3, noen av dem er jo så like, men om man hadde slått dem sammen kunne en av dem vunnet, om dere skjønner.
Det er jo en mulighet, men det er kun 3 alternativer som har fått mer enn 1 stemme. Hvis ønskelig kan jeg fjerne de andre alternativene og opprette en ny tråd? Bare si fra :)
 
Det er jo en mulighet, men det er kun 3 alternativer som har fått mer enn 1 stemme. Hvis ønskelig kan jeg fjerne de andre alternativene og opprette en ny tråd? Bare si fra :)

Ja jeg tenker det er greit å gjøre det sånn :)
 
Kanskje det er lettere for folk å få med seg bare én avstemning? De som ville blitt luket bort har jo ikke fått noen stemmer nå likevel, bortsett fra 1, kanskje 2, som har fått maks 2 stemmer? [emoji4]
Samme tenker jeg. De fleste stemmene er fordelt på topp 3. Dersom flere ønsker det, fikser jeg det, men ser ikke helt behovet :)
 
And the winner is...? Er stort sett på mobil, så ser ikke avstemmingen [emoji23]
 
Det blir «Januarlykke 2019» :) Er det Ceres som endrer navnet?
 
Back
Topp