Avocado's voksende spire

Fikk barn med to dagers mellomrom vi to :happy:. Du hadde nok fått før meg om det ikke var for pks hos meg.

Håper dere koser dere masse og nyter spedbarnstiden selv om den er travel.

Jeg vet nå hvor utrolig fort den kommer og forsvinner. Syns det er fantastisk at vi har så fine permisjonsrettigheter. Gjett om jeg skal nyyyyte tida enda mer denne gangen!

Skal bare komme ovenpå etter ks. Så blir det babysvømming, babysang, barselgruppe og trilleturer i en gryende vår!

Å nei og nei hvor det blir fiiiiint!
 
Gratulerer så mye kjære avocado. Endelig er hun er. Godt å høre at du hadde en fin fødselsopplevelse [emoji173]️
 
Gratulerer så mye kjære avocado. Endelig er hun er. Godt å høre at du hadde en fin fødselsopplevelse [emoji173]️

Tusen takk Mia!! :)
Hvordan går det med deg?
 
Det går bra her. I uke 21 nå og venter en liten gutt :) det er så utrolig hjertevarmende å se alle oss ivf slitere endelig komme i mål :)

Åh så langt du har kommet!! Som tiden flyr :joyful:
Du har så masse å glede deg til! :love7
 
Fikk barn med to dagers mellomrom vi to :happy:. Du hadde nok fått før meg om det ikke var for pks hos meg.

Håper dere koser dere masse og nyter spedbarnstiden selv om den er travel.

Jeg vet nå hvor utrolig fort den kommer og forsvinner. Syns det er fantastisk at vi har så fine permisjonsrettigheter. Gjett om jeg skal nyyyyte tida enda mer denne gangen!

Skal bare komme ovenpå etter ks. Så blir det babysvømming, babysang, barselgruppe og trilleturer i en gryende vår!

Å nei og nei hvor det blir fiiiiint!

Stas at vi fikk (meget) jevngamle jenter etter å ha vært prøvere parallelt over såpass lang tid ❤️
Og ikke bare vi, men lille_my også! Utrolig koselig! :D

Vi koser oss så enormt! :D Hver dag er full av nye opplevelser og gleder med det lille mennesket vi har laget. Ikke noe øyeblikk tas for gitt!

Høres ut som det skal bli en flott vår for deg og jenta! Håper kroppen er oppe og går etter KS før du vet ordet av det ❤️
 
Åh herlighet gratulerer så mye! Livets gave å få se og snuse på etterlengtede mirakelet! Nyt det :Heartred
 
Stas at vi fikk (meget) jevngamle jenter etter å ha vært prøvere parallelt over såpass lang tid ❤️
Og ikke bare vi, men lille_my også! Utrolig koselig! :D

Vi koser oss så enormt! :D Hver dag er full av nye opplevelser og gleder med det lille mennesket vi har laget. Ikke noe øyeblikk tas for gitt!

Høres ut som det skal bli en flott vår for deg og jenta! Håper kroppen er oppe og går etter KS før du vet ordet av det ❤️

Takk :Heartred.

Ja, lillemy og jeg fikk jo på samme dag! Ultrakoselig laughing6!

Hurrraaa, blir en flott vår for oss alle! Vi skal feire den med de nye livene :Heartred.
 
Ååh, Gratulerer så mye kjære Avocado! [emoji322][emoji7][emoji173]️ Endelig har du den etterlengtede skatten din hos deg [emoji7]
 
Det går bra her. I uke 21 nå og venter en liten gutt :) det er så utrolig hjertevarmende å se alle oss ivf slitere endelig komme i mål :)
Å så koselig å høre [emoji7] Venter gutt jeg også. Er 16+2 idag så kommer diltende etter [emoji173]️
 
Så utrolig koselig å høre fra deg Laluna. Gratulerer så mye med en gutt. Hvordan er formen? Har du hatt mye plager? :)
Tusen takk! [emoji8][emoji173]️
Formen er veldig fin nå. Var kvalm de tre første mnd men så snudde det.
Hvordan er formen din?
 
Ååh, Gratulerer så mye kjære Avocado! [emoji322][emoji7][emoji173]️ Endelig har du den etterlengtede skatten din hos deg [emoji7]

Tusen takk søta! Hvordan går det med deg? Håper du har et fint svangerskap ❤️
 
Herregud er hun kommet[emoji173]️[emoji173]️[emoji2] Gratulerer sååå mye! Håper dere har det fint og nyter tilværelsen[emoji173]️
 
Herregud er hun kommet[emoji173]️[emoji173]️[emoji2] Gratulerer sååå mye! Håper dere har det fint og nyter tilværelsen[emoji173]️

Tusen takk kjære deg! ❤️
Vi nyter som bare det! :D
 
Jeg er ikke så flink med å lese inne i termindagbøkene så henger litt etter. Hvor mye kom hun før termin?

18 dager før :) Rakk 3 dager med permisjon før hun kom :p
Har du dagbok på terminforum forresten?
 
18 dager før :) Rakk 3 dager med permisjon før hun kom :p
Har du dagbok på terminforum forresten?

Så deilig[emoji2] Hva er oppskriften på det?[emoji23] Begge mine har kommet en uke over termin. Så går vel over igjen[emoji19]

Nei, har ikke laget det og kommer ikke til å gjøre det. Er lite aktiv på termingruppe, her inne hvertfall[emoji4]
 
Back
Topp