AUGUST-MAMMAENES TIPPELISTE KJØNN

Snoflak

Elsker forumet
AUGUST-MAMMAENES TIPPELISTE

Smiley29.jpg


Fant denne i en tråd som er lagt ut for lenge siden å syntes det var en veldig morsom tråd så jeg legger den ut her hos oss så kan vi som vil fylle inn :D
Tenkte jeg skulle lage en tippe liste for det som gjemmer seg i magene våres, må jo ha det gøy mens vi venter;)
Det finnes uttallige kjerringråd, statistikker og et kinesisk fødselskart for å kunne påvise kjønnet på den lille i magen, men til syvende og sist er det vel ordinær ultralyd som gir et sikkert svar :)Det aller sikkreste svaret er det som ligge i armene våres i August ;)

Tenkte det kunne være morsomt med en tippetråd der vi kan se om magefølelsen, kjerringråd og hjertelyd stemmer overens med ord. UL/fødsel :)
Om du tror på det eller ikke er det samme - er bare morsomt å se hva vi gjetter, finner ut og kommer fram til :)
Skriv ned det du kommer fram til etter hvert + magefølelsen din, så fører jeg det inn :)

Hjerteslag: Under 140 = Gutt Over 140 = Jente

Kinesiske fødselskart:
http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Ringtesten:
Tre en ring gjennom et hårstrå(ditt eget)
Legg deg flat på ryggen
Holde den over magen som en pendel.Svinger den fram og tilbake = guttGår den i sirkel = Jente


Nick:______Magefølelse:_____Hjerteslag:____ __Kinesisk Fødselskart:___Ringtesten:______Ord.UL:

Snoflak_______Jente__________Jente(160-164)__________Gutt__________Jente_________Gutt
SircleOfLife____Gutt__________Jente_________________ Jente__________Jente
Guttemamma
m/spire______Gutt________Jente(165-168)_______Jente________ __Gutt
madison25___Gutt_________Jente(150)__________Gutt
knerten______Gutt___________________________Gutt____________Jente
Bamsemooms Jente________Jente(161)__________Gutt___________Gutt
Oboy!_______Gutt___________________________Jente___________Jente
tresmåhjerter_Jente________Jente(160-165)______Jente
Bluebird______Gutt_________Gutt______________Jente___________Gutt
Myshelle_____Jente________Jente(160)_________Jente__________ _Jente________Jente
Lene_84_____Gutt___________________________Jente___________Jente
Baby1988____Gutt_________(140-160)__________Jente
SmulteTrulte__Gutt___________________________Jente___________Jente
bompii_______jente__________(142)____________Jente___________Jente
MiO04_______Gutt__________________________Jente____________Gutt_________Gutt
Jorie________Gutt&Jente____150&156__________Jente_________
Miniinis______Jente__________________________JenteMin
Veslesusa____Jente__________________________Jente___________Jente_________Gutt
overasket____Jente__________156_____________Jente
Smurfeline1983-Jente_________150_____________Jente
Studentmor___Gutt__________________________Jente____________Gutt
Venter_nr_2___Gutt
 
Hadde trodd folk skulle syntes dette var en morsom greie :)
 
Tør ikke ha noen magefølelse jeg, og har ikke det heller..:p Men storebror sier JENTE(!!), hjertelyd ligger på ca 160-164 (uke 12+4 om det har noe å si) kinesisk fødselskart sier jente, og ringtesten har jeg ikke tatt enda.. :)
 
Guttemamma m/spire

magefølelse: gutt, hjerterytme: jente (165-168), kinesisk fødselskart: jente, ringtest: gutt, pendel (smykke): jente


Jeg blogger på www.babymat.blogg.no
 
Nick: madison25
Magefølelse: gutt
Hjerteslag: jente (150)
Kinesisk fødselskart: gutt
Ringtest: ikke prøvd
 
Nick: Bamsemooms
Magefølelse: jente
Hjertelyd: jente(161)
Kinesisk fødselskart: gutt
Ring: gutt

Morro Snoflak :) :)
 
Hihi, ikke lett å treffe med alt:) flink du er som ordner med denne tråden!!


Jeg blogger på www.babymat.blogg.no
Hehe tusen takk for det :) Tenkte det kunne være en morsom tråd siden det er litt stille på forumet så tenkte å kjøre igang en tråd nå som d nærmer seg UL for mange :) :) Min magefølelse sa sterkt jente med dattera mi.. å den sa gutt før jeg mistet i novemer.. Med en gang jeg ble gravid sa den jente.. å det har bare blitt sterkere med ekstrem kvalme, veldig rund mage, høy hjertefrekvens osv.. Jeg blir sjokkert dersom det viser seg å være en gutt, men alle er selvsagt velkomne.. Syntes det er litt spennende med denne magefølelsen og om den stemmer på de som føler det veldig sterkt hva det er :)
 
Nick: Oboy!
Magefølelse: gutt
Hjertelyd: ....
Kinesisk fødselskart: jente
Ring: jente

:) ;)
 
(Men nå har jeg lært at viss ringen går i sirkel over magen er det gutt og frem og tilbake er det jente. Det motsatte på/over håndleddet som også skal vise antall barn en har/skal få :) )
 
Nick: tresmåhjerter
Magefølelse: Jente
Hjertelyd: 160-165 jente
Kinesisk fødselskart: Jente
Ringtest: Ikke utført
 
Nick: Bluebird
Magefølelse: Gutt
Hjertelyd: Gutt
Kinesisk Fødselskart: Jente
Ringtest: Gutt


Ble en gutt her, så eg tippet rikitg:)
 
Så flott at eg har komt med på listen :) Men ser ut som alt ble klippet inn på lista da...hehe. Så ble ringtesten gutt og, ikke jente :) Men takk for at eg kom med på liste....
 
Nick: Myshelle
Magefølelse: Jente
Hjertelyd: Jente (160)
Kinesisk Fødselskart: Jente
Ringtest: Jente
:)
 
Så flott at eg har komt med på listen :) Men ser ut som alt ble klippet inn på lista da...hehe. Så ble ringtesten gutt og, ikke jente :) Men takk for at eg kom med på liste....

Endret :) Litt i farta igår kveld :) :)
 
Back
Topp