Argh!!! Jeg hater urolige bein og armer!!!!!!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Ulltråd funker IKKE og legen vil ikke ta blodprøver av meg (for å sjekke magnesiumnivået), for hun mener alle slike prøver blir feil så lenge man går gravid..

Jeg syntes det hadde vært greit å fått tatt en prøve av det før jeg propper i meg ekstra magnesium og kalsium altså.... 

Noen som har noen gode tips? Funket ikke å ta beina i isbad da jeg gikk gravid med mini.. 
 
Spis bananer og/eller legg en sun light såpe under fotenden av sengen. Jeg vet om to stk som har kjent forskjell. :) Evt. prøve og tøye ut leggene/beina, passe på saltmengde i kroppen og gjerne sjekke jernnivået. Og så kunne vel legen ha tatt den blodprøven - bare fordi.
 
Jernnivået avgir falsk resultat i svangerskapet så fremt man ikke tar det i begynnelsen eller midt i, så det er ikke vits å ta nå. 
Men magnesium må da for pokker gå an å ta!

Såpe har jeg hørt om, men da at man skal legge det mellom madrassen og bunnen. Og vi har kontinentalseng, altså jeg legger ikke en såpe mellom de tykke madrassene altså, he he he!!! 
 
Og tøyer og masserer beina hver kveld. Typisk at jeg ikke finner noe som funker da.. 
Denne gangen har det også gått til armene. De andre gangene har det bare vært beina, me nhva i alle dager skal jeg gjøre med armene liksom..?? 

Jeg ser jo ut som jeg lider av et eller annet uoppdaget her jeg vrir og vender på meg i sofaen og senga, he he he! 
Og noen gåturer hjelper ikke, det gjør det bare verre når jeg kommer inn igjen. Både pga rævva form og at det bare ikke funker. 
 
Hvorfor akkurat sun light såpe under det ene sengebeine!? Hehe
 
har du prøvd støttestrømper? jeg bruker det for urolige bein og det funker faktisk :) merker stor forskjell de dagene jeg har de på, og de dagene jeg ikke har det!  armene har jeg ikke noe råd for desverre :/ 
 
Ja, det kjøpte jeg når vi fløy til Paris :) Men merker ikke så forskjell egentlig :/ Merker bare at jeg ikke er så vannete i beina når jeg bruker de. 
 
Har det merket kommet med en te som skal hjelpe mot det?? Drakk masse det merket tidligere :)
Må google litt og finne ut hva som er i den teen som er så spesielt :p
 
Back
Topp