Antrekk til 17.mai

Tror det blir matrosdress (hvis jeg finner den), arvet etter de to eldste. Ellers har han en fin kortik og skjorte han kan bruke. Tipper vi må ha flere antrekk. Særlig etter is-spising .
 
Kjøpt matrossett til de tre minste ❤️
 
Strikket festdrakt fra Klomplelompe, kyse, hvit strømpis og bunadsko hun arvet.
Vi skal i flere konfirmasjoner, så bruker den da og.
Har en bunad/festdrakt fra name it i reserve hvis det blir gulp og ryggbæsj.

Jeg skal ha festdrakt. Lurer litt på om jeg skulle kjøpt en sølje til meg selv :angelic:
 
Jeg skal ha festdrakt. Lurer litt på om jeg skulle kjøpt en sølje til meg selv :angelic:
Hvilken festdrakt har du? Jeg har ikke bunad, og har også vurdert festdrakt.
 
Minsten skal ha en litt for stor, strikket bunad etter storebror, storebror skal ha en litt for liten, strikket bunad han også brukte i fjor :rolleyes: Jeg har grønn Silje festdrakt.

Vi skal på grillings på ettermiddagen 17 mai og har hvite skjorter og sløyfer i rødt hvitt og blått som gutta kan bytte til.
 
Screenshot_20190508_200339_com.snapchat.android.jpg
 
Strikket festdrakt fra Klomplelompe, kyse, hvit strømpis og bunadsko hun arvet.
Vi skal i flere konfirmasjoner, så bruker den da og.
Har en bunad/festdrakt fra name it i reserve hvis det blir gulp og ryggbæsj.

Jeg skal ha festdrakt. Lurer litt på om jeg skulle kjøpt en sølje til meg selv :angelic:

Jeg kjøpte min brukt på finn :) fikk med kjolen(stakken?), 2 skjorter, sko og regncape. 700 for alt! Er ikke helt sikker på hvor den er fra, men tror kanskje sparkjøp?
Mamma har Bergensbunad, jeg skal få den etterhvert. Enn så lenge er jeg fornøyd med festdrakta :)
 
Jeg fikk i dag et innfall om at kjolen hun egentlig skulle ha ikke var 17.mai-kjole allikevel. Så nå har jeg begynt å strikke skaut, og skal sy en ny kjole til henne. Marineblå med volanger, tenkte jeg. Spørs om man rekker det. :p
 
Back
Topp