Anngående orgasme.

Xhuckles

Andre møte med forumet
jeg mistet jomfrudommen i en alder av 17 år, ( vil helst glemme det). Men når jeg og sammboeren har sex, får jeg ikke orgasme, noen som kan tipse litt. ( unnskyld det dumme spm) alldri hatt orgasme[:(]
 
klarer du det på egenhånd? hvis det, hva med å hjelpe til litt selv under samleiet?
 
Nye annerledes måter,eventuelt hjelpemidler...
Den dukker nok opp![;)] Og da kjenns det...[:)]
 
hei.
synes ikke det var et dumt spørsmål.
jeg hadde en veldig ubehagelig introduksjon for sex første gangen,
tok lang tid før jeg klarte å slappe av når jeg hadde sex.
 
prøv litt selv om du er konfortabel med det ( ikke alle synes det er ok )
men viktigest av alt, prat med partneren din og fortell han hvordan du opplever sex.
menn setter stort sett pris på å få vite om at vi evt ikke er helt fornøyde.
 
lykke til.
 
klem
 
jeg fikk en bok om sex til bursdagen min en gang...husker ikke hva den heter men kansje du kunne gått til innkjøp av en slik bok..mange nyttige tips som du kan expremitere alene eller med partneren din.blir ekstra spennende om dere leser i den sammen...[;)][:D]
 
lykke til.
 
(dollface sitt råd om ikke å tenkt på å komme var  også et godt råd syns jeg[:D])
 
Har du prøvd å se for deg og tenke på noe du synes er veldig opphissende under samleiet? Jeg får ikke orgasme med mindre jeg fantaserer litt i tillegg, men da skal jeg si det blir fart i sakene. Kanskje du og er sånn......[;)]
 
Jeg klarer ikke å slappe orgentlig av når jeg har sex og har derfor liten utbytte av det.. Men han som jeg er sammen med nå har fått det til å fungere men det er bare oralsex som fungerer el at jeg gjør det selv..
Så mitt tips er slapp av, nyt det og finn ut hva som er best for deg.. Og det hjelper å snakke med partneren din om hva som er godt og ikke..
 
Prøv deg fram i dusjen. Og ikke stopp med det første.
Alle får orgasme om de prøver og gjør rett. :)
Det handler om å kjenne din egen kropp. Derfor er dusjen et fint sted å prøve.
 
det er ikke noe dumt spørsmål...det går for meg hver gang...du må slappe av i hele kroppen og la han slikke deg leeeenge men han må slikke frt...til slutt ser du stjernene og da må han slikke så det suser...funker alltid!!![;)]
 
det er ikke ett dumt spørsmål. Men det er to type orgasmer. det er g punkt orgasme den ligger  5cm inn i kjeden. den er ikke like enkel for alle å få til for ofte føles det som man må tisse... Jeghar selv ikke fått den.. Men klitoris orgasme har jeg fått, den må jeg hjelpe til med selv for å få... Det er viktig å bli ordentlig kjent med sin egen kropp. som jeg ser andre sier her prøve på egen hånd...
 
Jeg slet lenge med å få vaginalorgasme, men fant til slutt ut at om jeg lener meg forover eller halvveis ligger oppå ham og styrer så kommer jeg temmelig fort og lenge. Nå trenger ikke vi ha oralsex og jeg kommer gjerne flere ganger før han er ferdig. Prøv deg frem med partneren din og finn DIN stilling.
 
ORIGINAL: Lisa_S

jeg mistet jomfrudommen i en alder av 17 år, ( vil helst glemme det). Men når jeg og sammboeren har sex, får jeg ikke orgasme, noen som kan tipse litt. ( unnskyld det dumme spm) alldri hatt orgasme[:(]

 
Kjøp boka "Hot sex". Den er genial. Har ei venninne som lånte den av meg, og så "lyset", Prøv den!
 
 DENNE FUNKER BRA! [:D]
 
Jeg har det visst litt omvendt enn de fleste hær. Han kan slikke til krampa tar han i tungen,men jeg kommer ikke! Har aldri skjedd! Jeg bare nyter.. Men når han tar  meg etterpå kommer jeg med engang! Da kommer jeg i ett helt til han kommer... Hele samleiet blir en stooooooooooooooooooooor orgasme! Men før fikk jeg ikke orgasme i det hele tatt,men det er bare å slappe av! Ikke tenk på det. Kansje prøve å leke litt med hverandre,bruke en hel dag på å tenne hverandre...sende litt sexy sms'er på jobb..Kle deg sexy å tenne stearinlys i hele rommet,kansje ha litt rampete musikk og slappe av sammen. Dette funker veldig bra for begge! Det kan jeg skrive under på! (Bare husk å skyve bort alle tanker om orgasme og nyt hele opplevelsen!)
 
Back
Topp