Angelsounds

Tvillingsmurf

Forelsket i forumet
*MIA*
Bestilte denne i går midt på dagen og fikk den levert i dag!!! Wow, for en service. aHørte ingen hjertelyd, men det er for tidlig (8+4). Fikk høre min egen og samboers hjertelyd i allefall! :)
Er det andre med angelsounds her, som har erfart å høre hjertelyd allerede, og hvor langt var dere på vei da dere fikk det til? Vet at det kan variere stort pga hvordan morkakene ligger osv.
 
Er veldig rask levering :) Jeg prøvde å høre nå, men hører bare min egen:p Er 9+1.
 
Hørte første gang når jeg var 8+5. Slet mer med å finne den i forrige svangerskap :) vet mange ikke finner lyden selv før de er rundt 12 uker :)
 
Jeg bestilte i går formiddag, og idag lå den i posten. Fant hjertelyden.. Langt nede i polstringen på høyre side. Gubben fikk høre han og, og bare smilte. :) er forresten 10 uker idag.
 
Wow den kom fort fram. :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så gøy! Jeg vurderer en selv må jeg si, fristende :)


Jeg er en person som bekymrer meg en del, så for meg var det ingen alternativer. :) Da slipper du å spise sjokolade eller drikke kaldt vann bare for å få den lille til å bevege seg!!! Da kan du i ro lytte til hjerteslagene. :)
 
Oi:D hvor bestilte du den og hva kostet den? Har også utrolig lyst og bestille:)


Den finnes både på amazon og Ebay (men har hørt at det er en del kopier ute og går). Jeg bestilte rett fra www.angelsound.no, de sendte den samme dagen, så leveringstiden var upåklagelig. Jeg kjøpte den med display på, så jeg kan se hvor raskt hjertet slår, men det er nok ikke nødvendig. Det går jo ann å sjekke om det er noen som selger sin? Den vanlige varianten tror jeg kostet 350,-. På Amazon var den til 200 kr, men vet ikke om den var ekte og de hadde ikke den jeg ville ha.
 
Ja, makan til rask levering skal man lete lenge etter! Jeg fikk også min dagen etter bestilling og det virker som de forstår hvor viktig det er for oss som lurer på hjertelyden å få doppleren raskt. Venninnen min bestilte sin på Ebay, ventet nesten 14 dager og fikk en piratkopi som hun nesten ikke turte å bruke. Og med moms, tollbehandling og frakt er doppleren faktisk ikke noe billigere der.
Jeg hørte iallefall hjertelyden i uke 10, selv om jeg vet om enkelte som ikke hører før i uke 12-14.
 
Da har jeg bestilt meg en jeg også. Tenkte jeg ikke trengte en, men etter all snakket om det her inne bare måtte jeg ha en nå! hehe gleder meg til å få den! :)
 
Da har jeg bestilt meg en jeg også. Tenkte jeg ikke trengte en, men etter all snakket om det her inne bare måtte jeg ha en nå! hehe gleder meg til å få den! :)


Du får si fra hvor tidlig du hører hjertelyd med den! Jeg prøvde i går, men har ikke hørt den ennå. De fleste har klart det fra 9+4 og utover. :)
 
Du får si fra hvor tidlig du hører hjertelyd med den! Jeg prøvde i går, men har ikke hørt den ennå. De fleste har klart det fra 9+4 og utover. :)


Det skal jeg gjøre :) jeg er 9+0 i dag så får begynne å prøve med en gang den kommer i posten :)
 
Dere som har bestilt, kom den i posten? Eller kom den med sånn my pack greier?
 
Kom i posten her og. Men jeg begynner å lyre på om det er hjertelyd jeg hører... Går fort lissom, men teller 13 slag på 10 sek. Mulig det egentlig ikke går an å telle noe så tidlig.. Men lyden er raskere enn min hjertelyd..
 
Det er sikkert hjertelyden? Uten at jeg er noen ekspert på dette. Men hva annet kan det være?

Da satser jeg på at min kommer i morgen. Hadde håpa den kom i dag, men det gjorde den ikke. Typisk at posten her har blitt så sen nå..
 
Back
Topp