Ang frys egg

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Om man får egg på frys å ikke bruker dem/de innen 5 år(lette at man kan søke om utsettelse) blir de kun destruert eller kan de bli forsket på? Jeg kommer til å ha store problemer med tanken på at mine frys egg blir destruert eller forsket på om jeg får noen på frys. Går det denne gangen på fersk vet jeg at mannen ikke vil sette inn flere om noen år iom at han til dags dato kun ønsker 2 barn
 
De kan kun bli forsket på dersom du godkjenner det. Fikk spørsmål om det i "velkomstbrevet" fra riksen.

***
 
De kan kun bli forsket på dersom du godkjenner det. Fikk spørsmål om det i "velkomstbrevet" fra riksen.

***
Huff jeg vet ikke om jeg klarer å si ja til det av etiske grunner
 
Vi har har tre på frys og kunne kanskje tenke oss et tredje barn. Om det klaffer med første egget, tenker jeg at det er positivt om de vil bruke de to siste til forskning.

Tenk så mye forskning som ligger bak at vi kan få de etterlengtede ivf-barna våre... Medisinsk forskning kommer ingen vei uten frivillige bidrag. Jeg føler det er viktig å gi noe tilbake og bidra til at de får mere kunnskap og bedre teknikker.

Jeg prøver å tenke at disse "babyene" er ingenting uten min livmor å vokse i. Men vi er alle forskjellige. Jeg har respekt for de som ikke greier å donere "babyene" sine til forskning. Og du er jo ved din fulle rett til å la de bli destruert i stedet.
 
Jeg er sååå enig i hva du sier Mrs.Pink:) Vi er så heldige at noen har ofret mange egg for at vi skal kunne gjøre dette. Jeg er evig takknemlig til alle som har bidratt:) Uten de hadde vi måttet innse de harde fakta at vi aldri kunne ha fått barn. Noe jeg ikke orker å tenke engang...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre. Da jeg hadde isfrid på frys så tenkte jeg hele tide at jg muligens hadde et barn der å da det ikke gikk følte jeg nesten som jeg hadde mistet selv om det aldri var inni meg
 
Heldigvis så trenger jeg jo ikke tenke på det nå Hehe . Målet nå er jo å få et godt antall egg for å sikre at noe blir befruktet
 
Back
Topp