Ang bekledning på barnehageansatte

Ser ingen problemer med det, antar at de selv velger klær som er både anstendige og praktiske for jobb. Det er ikke sånn kjempemye sommer i Norge, man må ta det man får. Og flott at man viser barna en sunn holdning til kropp :)
 
Når jeg tenker meg om så ville jeg nok heller reagert på at de ansatte IKKE skulle få kle seg etter vær og behov. Jeg ser ingen grunner til å ikke gjøre det, så lenge man ikke går over til uanstendig.
Og da uanstendig etter ikke-religiøse øyne, alle religionene og deres sære krav der får vike når man er på jobb.
 
Syns det er greit å få kle seg etter været. Det er jo det vi vil lære barna våre også.

Alle regler har unntak, og som flere er inne på her, en type singlet kan være utfordrende mens en annen trenger ikke å være det.

Men tviler på at det er et stort problem med klærne til barnehageansatte. Skjønner ikke helt hvorfor det er så interessant heller :p Nyt solen når den endelig er her, og la dem kose seg i varmen med barna :)
 
Helt innafor å gå med short og singlet så lenge det ikke henger ut både forran og bak:hilarious:
 
Syns de skal få gå med det de ønsker, så lenge det ikke er altfor korte shortser og kjempe utringning. Men at de skal få gå med like lette klær som alle andre syns jeg er helt innafor
 
Ser ingen problemer med det, antar at de selv velger klær som er både anstendige og praktiske for jobb. Det er ikke sånn kjempemye sommer i Norge, man må ta det man får. Og flott at man viser barna en sunn holdning til kropp :)


Helt enig med denne! :)
Syns de ee heldige som har en jobb der de får vært så mye ute :)
 
Synes det er helt greit at bhg.ansatte går i shorts og t-skjorte. Eller singlet. Så lenge de ikke er overdrevent avkledd eller går i pintrange/små klær som er litt for utfordrende.

Mye bedre med en avkjølt barnehageansatt som har krefter til å leke med ungene, enn en overopphetet ansatt som ikke orker noe fordi hun/han må ha på mye klær når sola steker, på grunn av "regler". :)
 
Vi er solvenn-barnehage og anbefaler at barn har klær som dekker skuldre. Og vi ansatte skal helst gå foran som gode eksempler. Men inget forbud mot singlet nei. Men greit å tenke over hvor mye pupp som synes. Men de må ha på en overdel og shorts. Ikke bikinioverdel eller magetopp og bikinibukse.
 
I barnehagen som ligger rett ved der jeg bor går de kun i sports bh og en kort shorts..
synes det er helt greit i varmen.

Jeg jobber også i bhg, men kunne ikke tenkt meg å gått i sports bh - men det er meg da.
 
Er det greit om de ansatte i barnehagen har på seg shorts og singlet mens der på jobb og det er varme sommerdager..?

Om ikke,hva tenker du er greit at de ansatte skal gå med når det er varmt?
SELVFØLGELIG... Noe annet er galskap i sommervarmen
 
Jeg syns vel at man generelt sett skal kle seg anstendig på jobb, men shorts og singlet (selv om det er veldig ekkelt på menn) kan fint gå an. Utringa magetopp og hotpants er noe annet :)
Shorts på menn er jo helt fint
 
Back
Topp