Andregangs og tydelig gravidmage uke 8

Maagnolia

Andre møte med forumet
Er 8+4 i dag, og for noen dager siden begynte jeg å ane en liten ekstra bul nederst på magen om kveldene. De to siste dagene derimot, har det vært tydelig babybul fra morgen til kveld. Og jeg hadde aldri trodd jeg skulle få mage såå tidlig! Joda, jeg vet embryoet er et par cm, men livmoren er jo mye større og hos noen utvider den seg raskt.
Kan det være tvillinger, tro? Tanken har streifet oss med tanke på at jeg med førstemann fikk mage i uke 19. Men kan jo være så store individuelle forskjeller fra sv skap til sv skap.
Noen flere her i uke 8-9 med babybump? ;) Elsker voksende mage :)

Hmm.. er berre sånn generell tjukk på magen.. hehe... så ingen babybul her! Men blir fint å ha det å skylde på etterkvart ;)

jeg har fått mage. og her er det bare 1

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Jeg er andregangs og har vel sett magen selv siden uke 7 !!
Er 8 uker idag og jeg kan ikke gå med inntilsittende tipper lengre..da tror jeg folk kan begynne å lure. Jeg kan ikke huske når jeg fikk mage sist men har bilde fra uke 18 sist gang og da er det i alle fall ingen tvil. Men hadde ikke trodd jeg skulle få synlig mage såå tidlig!

Jeg føler meg bare enormt oppblåst, så innbiller meg at alle ser at jeg er gravid.. :) måtte til og med ta belte ut et hakk på uniformbuksen på jobb i dag..

Det er du ikke alene om nei...Babymage eller oppblåst mage...det kommer fort kul gitt! Har litt ekstra å gå på selv men magen har aldri vært sånn kvaspete som nå. Står i bue. Er 10+2 men var sånn fra ca uke 6

Magen kom tidlig her og. Og er tydelig nå i uke 10+2 selv om det bare er en igjenn der inne. Så ikke helt mulig å skjule det mer hvis jeg ikke har store gensre på meg. :)

Back
Topp