Andre som har forsamtale i nov/des?

Var du forespeilet å få starte opp rett på hvis det hadde klaffet med syklusen? Er liksom det jeg håper på og,men tror nok vi og må belage oss på å vente til etter jul...kan virke sånn på andre som er til samtale i disse dager. Blir godt å få tatt samtalen og finne ut av når vi får starte opp da:) nå har vi ventet lenge altså tiger! Høres ut som februar kan passe fint for dere,og det er jo akkurat 3 mnd etter samtalen deres og :)
Neida.. er bare jeg som håper.. har hørt at noen av de som har vært der har fått startet opp rett etterpå :angelic:
Lykke til dere som skal inn snart ❤️
Tusen takk søte deg :Heartpink
 
Neida.. er bare jeg som håper.. har hørt at noen av de som har vært der har fått startet opp rett etterpå :angelic:

ja, hadde vært fint å være en av de heldige..at det ved et mirakel ser at det er kapasitet og at vi er på et sted i syklusen at vi rekker før juleferien osv :p Er jo lov å håpe.

Håper for oss begge'
 
Min største drøm er å kunne ringe mamma på julaften og fortelle at hun skal bli bestemor :Heartbigred
Så jeg håper som en galing egentlig på at ting bare klaffer og at dette ikke var el!
 
Min største drøm er å kunne ringe mamma på julaften og fortelle at hun skal bli bestemor :Heartbigred
Så jeg håper som en galing egentlig på at ting bare klaffer og at dette ikke var el!

Ja det hadde vært fint:) blitt klokere på om du har hatt el eller? Her tror jeg tr er i anmarsj når som helst... begynt å spotte...så da er jeg sikkert rundt CD 7-10 når jeg er der.
 
Ja det hadde vært fint:) blitt klokere på om du har hatt el eller? Her tror jeg tr er i anmarsj når som helst... begynt å spotte...så da er jeg sikkert rundt CD 7-10 når jeg er der.
Det var nok desverre en, ganske åpenbart mtp smertene. Også er alle el.testene mine blanke etter det....:hungover:
 
Nå er det ikke lenge til det er vår tur :)
 
Da var forsamtalen gjennomført og jeg blir satt på kort protokoll med uttak/innsett i slutten av feb/begynnelsen av mars en gang! Så litt venting blir det men håper tiden går fort:)
 
Back
Topp