Andre som fortsatt ammer baby ofte i søvn?

Vårlykke <3

Blir kjent med forumet
Nå nærmer mini seg året, og hadde kun tenkt å amme til han var 12 mndr... Og jeg har oftest ammet han i søvn. Noen som har tips til ammeslutt ?
 
Jeg hadde også tenkt å runde av når snuppa rundet året... Hun ble 1 år i dag og det er ei stund siden jeg ombestemte meg :p
Hun trenger ikke sovne på puppen, kan fint bli lagt av andre enn meg osv, men hverken hun eller jeg er helt klare til å rulle inn "kosepuppen" for godt ;) Så vi fortsetter ei stund til, jeg tror nok jeg lar henne bestemme når det er slutt, hun har regulert godt selv hele veien. Sluttet med nattpupp rundt 6mnd, dagpuppene forsvant én etter én og de siste to mnd har jeg bare hatt melk i én pupp -alt uten at jeg har gjort noen ting for at det skal skje, mini har sluttet selv ;)

Har dessverre ingen gode tips, men lykke til uansett :)
 
Jeg hadde også tenkt å runde av når snuppa rundet året... Hun ble 1 år i dag og det er ei stund siden jeg ombestemte meg :p
Hun trenger ikke sovne på puppen, kan fint bli lagt av andre enn meg osv, men hverken hun eller jeg er helt klare til å rulle inn "kosepuppen" for godt ;) Så vi fortsetter ei stund til, jeg tror nok jeg lar henne bestemme når det er slutt, hun har regulert godt selv hele veien. Sluttet med nattpupp rundt 6mnd, dagpuppene forsvant én etter én og de siste to mnd har jeg bare hatt melk i én pupp -alt uten at jeg har gjort noen ting for at det skal skje, mini har sluttet selv ;)

Har dessverre ingen gode tips, men lykke til uansett :)
Gratulerer med 1 åring i dag :D

Her sluttet frøkna selv med puppen, ville plutselig ikke ha mer for ei ukes tid siden.
 
Gratulerer med 1 åring i dag :D

Her sluttet frøkna selv med puppen, ville plutselig ikke ha mer for ei ukes tid siden.

Tusen takk :D

Så greit, er det jeg tenker, at hun mest sannsynlig vil finne ut av det selv og slutte når hun ikke vil ha mer ;) orker ikke stresse med noe avvenning riktig enda i alle fall ;)
 
Ammer i søvn stort sett hver kveld, evt bærer sambo han i søvn, ingen planer om å slutte riktig enda :p når den tid kommer blir det nok sambo som må tilby kopp med vann :p ammer også ofte om natten
 
Her ammes det i søvn.. I alle fall til døsighet og så legger jeg henne i senga og stryker litt til hun sovner. Har heller ikke denne gangen klart å få til at jeg går fra i våken tilstand. Hun har krevd full service fra første stund! Men synes det er veldig greit med den kveldsammingen enn så lenge:)
 
Back
Topp