Amming og Søvn

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Hvor ofte ammer dere, og hvor lenge er det lengste søvnintervallet dere har?

Her ammes det annenhver time stort sett hele dagen og kanskje enda oftere på kveld. Mini har fortsatt til gode å sove mer enn 3 timer i strekk, uansett tid på døgnet.
 
Ammer ikke men gir mme. På dagen så får hun flaska mellom hver 2-3 time. På kvelden så fåe hun flaske rundt kl 21 og så sover hun helt til 8 neste dag :) vært slik siden dag 1, også når jeg ammet fulltid
 
Ammer ikke men gir mme. På dagen så får hun flaska mellom hver 2-3 time. På kvelden så fåe hun flaske rundt kl 21 og så sover hun helt til 8 neste dag :) vært slik siden dag 1, også når jeg ammet fulltid

Åh, det hørtes fantastisk ut! Så heldig du er! :)
 
Om dagen ammer eg ca annakvar time. Skjelden gang det kan gå 3 timer i mellom..[emoji4] han såver stort sett 10-15min om gangen. Viss vi kjører bil, kan han såve leenge!! Om natta såvner han ca 21 og såver til 4, da er det mat åsså såver han til ca 6. Da får han mat og såver til eg vekker han halv 9 for å levere jentene i bhg.
 
På dagen spiser han ca hver 3-4t. Om natta så kan det gå 4-6t. Nå denne siste uka har han som regel sovet fra ca 23.30-05.30. Det har vært veldig godt[emoji4]
 
Aner virkelig ikke hvor ofte jeg ammer (ca. hele tiden i dag da vi har økedøgn):hilarious: bare slenger fram puppen når han gir tegn til å være sulten:p Lengste søvnintervall er som regel 3-4 timer en gang i løpet av natten. Han slo til og sov 5,5! timer her en natt, følte meg nesten uthvilt;)
 
Vi legger han 19.00 og da sover han gjerne 5 timer(til midnatt omtrent, deretter blir intervallene kortere og kortere. Da går det som regel 2-3 timer til neste amming, etter dette 1-2 timer og etter dette 1 time før det er morgen.
Gleder meg til han begynner å sove litt lenger etter første amming. [emoji28]
 
Lengste ho har sovet sammenhengende er 5 1/2t, våkner som oftest annenhver time hele natta [emoji846]
 
Vi legger han 19.00 og da sover han gjerne 5 timer(til midnatt omtrent, deretter blir intervallene kortere og kortere. Da går det som regel 2-3 timer til neste amming, etter dette 1-2 timer og etter dette 1 time før det er morgen.
Gleder meg til han begynner å sove litt lenger etter første amming. [emoji28]

Dette er nøyaktig slik vi også har det :) ender til slutt med at han bare ligger ved siden av meg og har fri bar, da sover jeg stort sett gjennom amminga ;)
 
Ammer ikke men gir mme. På dagen så får hun flaska mellom hver 2-3 time. På kvelden så fåe hun flaske rundt kl 21 og så sover hun helt til 8 neste dag :) vært slik siden dag 1, også når jeg ammet fulltid
Det hørtes fantastisk ut. Her er det mer våkenhet enn søvn
 
Æ har egentlig ikke helt oversikt, ser Så sjeldent på klokka [emoji14] Men på dagen varierer det veldig,noen ganger går det en halvtime imellom andre ganger 3 timer. På natt sover lillegutt ganske godt, kan sove 3-4 timer i strekk, som regel 2 amminge på natt.
 
hver 1-2 time på dagen , på natta sover hun for det meste,så ammes x1 somregel da.Sover gjerne 6 timer da.
 
Ammer ca hver 3 time. Noen ganger lengre. Ammer litt oftere på kvelden. Hun bruker tid å bli ferdig. Hun har sovet 4-5 t i strekk men stort sett våkner hun etter 3-4 og noen dager ofte
 
Har ikke helt oversikten, men ammer vel hver 1.-3. time på dagtid. Han har en lang dupp midt på dagen og kan sove opp mot 3-4 timer, og ellers 1 times-dupp 3-5 ganger resten. På natta sover han gjerne 3-4 timer mellom hver amming, men har vært heldig og vært oppi 5-7 timer. Det er lenge siden da..
 
På dagtid har det stort sett vært hver 2. time, men de to siste dagene har det vært 3 timer mellom. På kvelden ammer jeg kl 20, så sover han til 23-24, deretter ca hver 1,5-2. gjennom natta.

Varierer veldig da, men det er sånn det stort sett er :) Skulle ønske han sov lengre strekk på natta og ikke tok det på kveldstid :p
 
Back
Topp