Ammepute

LilleSpireL

Betatt av forumet
Marsipanene 2019
Hei! Noen som har tips om hvilken ammepute som er best? :) Er jo sinnsykt mange på markedet, og lurer på om det lønner seg å legge litt penger i en, eller om det ikke er nødvendig med de dyreste typene? :)
 
Jeg har bbhugme sin gravidpute, tenker å prøve ut denne som ammepute også. Ser det er litt forskjellige erfaringer rundt det. Men den har vært gull hele svangerskapet, og kan brukes som et form for nest for babyen ved å knyttes sammen. Har også kjøpt den lille ammeputen deres, ser mange er fornøyde og den virker enkel å ta med seg
 
Lest flere anbefalinger og to som kommer godt ut er cozyfix og doomoo. :)
 
Nå husker jeg ikke merket , men kjøpte en litt tjukk Ammepute på 50% på Nordby:)

Likte best de litt tjukke sist, hadde en tynnere og den fikk jeg liksom ikke til:p
 
Cozyfix definitivt. Elsket min som jeg hadde med første og alle jeg har anbefalt i ettertid har vært superfornøyde. Har bbhugme også og ville nok ikke brukt den som ammepute da man får mye mindre støtte til babyen.
 
Hei! Noen som har tips om hvilken ammepute som er best? :) Er jo sinnsykt mange på markedet, og lurer på om det lønner seg å legge litt penger i en, eller om det ikke er nødvendig med de dyreste typene? :)
Har brukt cozyfix til mine to første og den anbefaler jeg på det sterkeste :happy: Den er genial da man klipper den fast rundt livet så den ikke sklir vekk fra deg men lille ligger på den og ammer. Har i år oxo kjøpt bbhugme og skal se om den er like god, men tviler allerede :p
 
Jeg har gravidputa bbhugme, som jeg tenkte å bruke som ammepute også. Dersom denne skulle bli for myk har jeg en som en venninne lagde til meg forrige gang jeg ammet. Håper den er grei enda, selvom den er 6 år gammel.
 
Jeg synes Cozyfix er fantastisk! Hadde den til nr 2, men ikke til nr 1, og er helt sikker på at jeg hadde fått en mye bedre ammestart med nr 1 om jeg hadde hatt den. Jeg har store runde bryst 70H, og har vært avhengig av å holde c-grepet på utsiden av puppen for at barna skal få godt tak, den første tiden. Da er det genialt at barnet kan ligge på ammeputa, uten å skli ned mellom ammeputa og magen min, noe som er vanlig med litt slappere ammeputer.
 
Back
Topp