Ammeinnlegg?

annafk

Gift med forumet
Maiblomstene 2016
Oktoberlykke 2019
ikke bare bleier som skal ha god oppsugingsevne - hvilke ammeinnlegg bruker dere?
Jeg liker best avent sine, men Natusan funker også veldig bra, til en mye hyggeligere pris :p libero sine liker jeg ikke, dårlig passform syns jeg..
 
Nå har jeg omtrent ikke behov for det lengre:( mrn har brukt Natusan sine begge gangene og kan ikke komme på noe negativt med dem! Libero sine funker ikke for meg, for tynne og grove på et vis, og avent sine klør så forferdelig syns jeg!! Men det er vel smak og behag som bleier det:)
 
Jeg syns libero sine funker, ikke REMA sine, de er for tynne..
 
Nå har jeg omtrent ikke behov for det lengre:( mrn har brukt Natusan sine begge gangene og kan ikke komme på noe negativt med dem! Libero sine funker ikke for meg, for tynne og grove på et vis, og avent sine klør så forferdelig syns jeg!! Men det er vel smak og behag som bleier det:)

Enig, liker Natusan sine jeg og. Og har ikke mulighet å gå uten, for å si det sånn. Da lekker det..
 
Jeg liker best rema 1000 sine. Eneste som man ikke får ekstra nipple av. De andre er det jo nipple i. Jeg vil jo helst unngå å vise det, så trenger ikke ekstra i innlegget. Bruker som regel helt tynne ammebher, så da viser det gjennom med de andre innleggene.
 
Den tiden er forbi, men de ukene jeg ammet/pumpet så synes jeg Medela sine var best :) Det er tilbud på dem hver fredag hos babybanden.
 
Avent sine er best, Natusan i nøden. Men klør litt av Natusan sine om jeg må gå lenge med dem.
 
Andre som opplever nesten allergisk reaksjon av Avent innleggene? Kjøpte en pakke i går for å teste ut, men etter det opplever jeg smerter på den ene brysten :eek: Det kan jo kanskje være begynnelse på brystbetennelse eller sopp? Men jeg fikk mannen til å kjøpe natusan, som jeg liker best!
 
Jeg bruker kun libero sine. Liker best de. Siden de er tykke og større enn både natausan og rema. Prøvd bare 2par av avent, likte godt de å. Men synes de blir litt dyre. Men nå bruker jeg alltid joha ullinnleg også. Å de har en lomme til papirinnlegg. Ble sår når jeg brukte kun papir
 
Back
Topp