Alternativ trimguide til kaloriforbruk

tullmusa

Forumet er livet
Alternativ trimguide til kaloriforbruk

Å ha sex kan være en utmerket måte å gå ned i vekt på...[;)]

Ta av klærne:
Med partnerens aksept: 12 kalorier.
Uten partnerens aksept: 187 kalorier.

Ta av BH:
Med rolige hender: 7 kalorier.
Med skjelvende hender: 36 kalorier.

Gå til sengs:
Løft opp partner: 15 kalorier.
Dra partneren på golvet: 16 kalorier.
Anvendelse av skateboard: 3 kalorier.

Få ereksjon:
For normal frisk mann: 1,5 kalorier.
Miste ereksjonen: 14 kalorier.
Lete etter den: 115 kalorier.

Påsettelse av kondom:
Med ereksjon: 1,5 kalorier.
Uten ereksjon: 300 kalorier.

Innsettelse av pessar om kvinnen som gjør det er:
Erfaren: 6 kalorier.
Uerfaren: 730 kalorier.
Med hjelp av en mann: 680 kalorier.
(Legg til 5 kalorier dersom du må hente tilbake pessaret fra den andre siden av rommet eller under sengen.)

Nasjonalitet:
Italiensk - Mannen ovenpå, kvinnen i kjøkkenet: 26 kalorier.
Russisk - Kvinnen under, mannen får tillatelse: 55 kalorier.
Amerikansk - Begge ovenpå: 60 kalorier.

Bi-effekter / teknikker:
Rytmisk støtende: 7 kalorier.
Gli omkring uten mål og mening: 9 kalorier.
Whiplash: 27 kalorier.

Orgasme:
Ordentlig: 27 kalorier.
Late som: 160 kalorier. [:D]

Intensivskala for orgasmer:
Skoene fløy av: 35 kalorier.
Ansiktsuttrykket forandret seg ikke: ½ kalorier.
Takten økte merkbart: 6 kalorier.
Hørte fuglesang - store fugler: 7 kalorier.
Hørte fuglesang - små fugler: 3 kalorier.
Jorden skalv: 30 kalorier.

Mannen trekker seg ut:
Etter orgasme: ½ kalorier.
Øyeblikket før orgasme: 500 kalorier. [8D]

Å bli avslørt:
Av partnerens make: 60 kalorier...
Av egen make: 100 kalorier...
Forsøk på bortforklaringer: 55 kalorier.
Forsøk på å beholde roen: 100 kalorier.
Hoppe ut av sengen: 75 kalorier.
Kle seg hurtig: 500 kalorier.
Takke partneren: 2 kalorier.
 
Hmm... Så for å få maks utbytte av kaloriforbrenningen velger jeg å:
Ta av klærne uten min partners aksept, jeg tar av meg min egen BH med skjelvende hender (rister på dem litt ivrig), løfter kjæresten min opp og til sengs (pyttpytt,han er ikke såå mye tyngre enn meg), hjelper han med å finne ereksjon, sliter litt men etterhvert får vi dratt på en kondom (selv om vi ikke trenger det, da jeg er gravid), leter gjennom hele leiligheten etter et pessar (ja, jeg vet at jeg ikke har og ikke trenger det og er dessuten uerfaren, men her snakker vi trening jenter [:D] ), tar en amerikansk vri, tar alle stegene innenfor bi-effekter/teknikker for å få feelingen, faker en skikkelig laaang orgasme der vi snakker jordomseiling, jordskjelv, sko-helikopter og fuglesang, før jeg spoler tilbake til før orgasmen startet og hoppet av mannen i fart (nå skjønner jeg at jeg skulle vært mann), og tar fakingen på nytt - med samme innslag, hvor jeg deretter blir avslørt av naboen (da vi bor i blokk), kjemper for å holde roen, hopper ut av sengen, kræsjer i veggen (fordi vi har stor seng og lite rom), hopper opp i giv akt, kler på meg i en fart, takker kjæresten for en herlig sex, før jeg tusler opp på stua for å lage nattmat til oss to.. [:D]
 
Hahaha!! [:D] Dritbra!! Høres ut som om det må prøves ut! Ragnet ut hvor mange kalorier du ville forbrent?? [:D]
 
Hehe, nei det glemte jeg [:D] . Men med tanke på den nattmaten etterpå, så er det ikke sikkert det ble så mye til slutt [;)]
 
Nei, man må spise litt kalorier.. Ikke bra å forbrenne for masse! Hehe![:D]
 
hihi, nei for all del [:)]. Her skal graviditeten nytes og utnyttes til det fulle [:D]. Oi, nå ble jeg sulten også! Lagde nettopp mat til samboeren her. Har selv spist en pose popcorn og en pose med isbiter (ja, jeg har fått dilla på å knaske isbiter!! Det hadde jeg i mitt forrige svangerskap også [:D] ).
 
Drittbra[:)][:)][:)] Måtte kopiere den og sende alle vennene mine[:)][:)][:D][:D]
 
Oijj! Håper jeg også får dilla på isbiter! Der finnes det pinade ikke mange kaloriene.. Hehe![:D]
Er sulten jeg og.. Har såå lyst på mat, men vil helst ikke spise så sent på kvelden (natta).. Men jeg har en ostesnitzel i fryseren, og jeg har sååå lyst å steke den og knaske på den nå.. Namnam!![:D]
 
Hehe! Ja, det er bra du også ser noen form for nytte i denne th|na! Syntes den var meget inspirerende... [:D][:D]
 
*sikle* Det som hadde vært godt nå er Ostesnitzler og kokt spaghetti [;)] .
Nå greier jeg ikke tenke på annet enn mat. Sitter og forteller om fiskeoppskrifter til ei venninne på msn nå [:D]
 
må nok vente litt til før jeg hopper til sengs med gubben, men så fort alt er tilbake til normalen igjen.. Skal "oppskriften" din prøves ut, med største kaloriforbruk[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Dama

*sikle* Det som hadde vært godt nå er Ostesnitzler og kokt spaghetti [;)] .
Nå greier jeg ikke tenke på annet enn mat. Sitter og forteller om fiskeoppskrifter til ei venninne på msn nå [:D]


Ostesnitzel med spaghetti??? [8|] Det var noe nytt....
 
hehe..den var morsom..skal prøve den etterpå[:D][:D]
 
Så en mislykket treningsøkt inneholder følgende:

Spontan sex i parken – ingen seng å hoppe ut av, garantert småfugler tilstede – med første og beste italienskutseende skateboarder, der man gi fullstendig faen i om man blir oppdaget. Dere nikker til hverandre i aksept, og knepper rolig av så lite klær som mulig, uten antydning til skjelving. (Det bør være sommer, med andre ord.)
Han er letttent, det henger sikkert sammen med skateboardalderen, så det å få på en kondom går glatt. Pessaret skipper vi, det får være måte på hvor forberedt man er på tur i parken. Rytmisk støtende, med økende takt når han raskt orgasme, mens ansiktsuttrykket ditt ikke engang rekker å forandre seg. Han trekker seg ut, og forsvinner uten et ord. La du merke til fuglene?

Jo, jeg tror du er inne på noe...
 
Back
Topp