"Alt" renner ut..

alexandra08

Forelsket i forumet
Jeg er jo ganske ny på prøvinga, men hvor mye er det som pleier å renne ut igjen? Synes jeg kan kjenne det pipler ut litt og litt gjerne en time eller to etter sex..?  -selv om jeg ligger med pute under rompa [:o]
Trodde liksom poenget var at ting skulle padle seg innover, ikke "snu i døra"
 
Også tenkte jeg på en ting til. Leste litt på sidene her, og kom fram til at man egentlig bare er fruktbar i 5-6 dager per syklus. Setter det litt på spissen nå, men er det da egentlig noe vits i å ha masse sex de andre dagene? [8|] Vil ikke svømmerne bare bukke under når de må vente for lenge på egget(ne)?
 
Siden dette er første prøveperiode så har vi klart å ha sex ca hver andre eller tredje dag, men for min del kan det bli litt slitsomt i lengden. Var derfor jeg tenkte litt på disse fruktbare dagene [:)] Det blir kanskje enklere å konsentrere seg om en uke fremfor en hel måned med intensiv prøving?
 
Noen som har noen gode tips for å holde ting inne/på plass? [:D]
    
 
        
 
D e slitsomt å ha plikt-sex, så æ foreslår at dere ikke fokuserer så veldig på baby-making i den tida.
Bedre å være obs på at nu e d fruktbar periode og tid for kos. men trur at d e bedre vis dere kose når dere har lyst, og ikke når dere må. D e vel bedre å tenke tilbake på PP som noe koselig istedenfor slit.
men der viktig å kose oxo når du ikke er i den fruktbare periode.....litt avslappings sex e bare godt[:D]
 
for å holde ting inne så e d jo en ide å ligge me pute under rompa. vet at mange ligg me fotan opp etter veggen. men noe kommer ut uansett... og etter hvert så kommer d meste ut, litt etter litt.... sånn e d bare, den kan jo ikke bli der inne i evig tid...[:D]
 
lykke til som prøver[:)]
 
Det meste kommer jo ut igjen, sånn er det bare fra naturens side. Betyr egentlig lite. Sædcellene utgjør en liten del av sæden så du får egentlig ikke noen pekepinn på hvor mange av svømmerne som har funnet riktig vei. Jeg har hørt noen referere til kamikaze sædceller - altså dem som ofrer seg og tar bøygen så de andre lettere kan svømme dit de skal. Av noen millioner sædceller trengs det jo bare en! Og det er bare noen hundre som i det hele tatt når opp i den egglederen hvor egget finnes.
 
Sædceller kan leve i flere dager inni egglederen, så det er lurt å ha sex i tiden før eggløsning. Fordi det kan være vanskelig å vite nøyaktig når eggløsningen er, så kan det være lurt å ta litt godt i for hva man regner som fruktbare dager. Da jeg ble gravid trodde jeg nemlig at jeg var mange dager etter eggløsning, men den var bare forskjøvet litt.
 
Ha det kjekt og kos dere med prøvingen. Er ikke lysten der en dag selv om man skulle være i den fruktbare perioden, så skitt au. Da hopper dere over den!
 
Lykke til!
 
Back
Topp