Alt for stor mage?! 9 uker på vei! håper noen med erfaring vil kikke litt..

Jeg var overbevist om tvillinger i mange uker. Hadde tydelig kul i uke 9, og var ingen som ble overrasket da jeg fortalte om graviditeten i uke 12 :p Jeg er førstegangs, og flere kommenterte at jeg var VELDIG svær. Da jeg var i uke 18 fikk jeg blant annet spm om hvor mange uker jeg hadde igjen :p Er 22 uker nå, og fortsatt større enn "normalt" (blir så jeg føler det sånn også når ALLE kommenterer det :p). Var hos jordmor i uke 18 og spurte om hun kunne måle, og hun sa jeg var helt normal, og på UL i uke 20 var babyen også perfekt.. Så hva som er så svært inni der er ikke lett å si :p 
 
Du Virrus... Er veldig spent på hvor stor magen din er nå. Når den var så stor i uke 9. Du har ikke et bilde av magen nå, som du kan legge til i albumet ditt?
 
da eg var i uke 8 så syns eg at eg hadde større mage enn hva eg hadde med førstemann i uke 18 :P og nå i tilegg nar eg ble flyttet 10 dager tilbake etter UL. (noe som er umuligt) så er eg jo plutselig gedigen!!!
 
haha.. herlig :P 
jeg var hos legen etter jeg hadde blitt slått ned av gal nabo?! og han sa så fint som "synes du magen din har vokst endel siden du ble gravid?" Jeg ble nesten litt flau :P haha.. 

Men ja, det er vel bare sånn det er.. er ikke bare baby, livmor, morkake der ikke, er nok mye som skal flyttes og omrokkeres på der inne :) 
Vokser fortsatt som bare det, så blir nok slik som deg ;)
 
Back
Topp