Alkoholfri inspirasjon

Kan anbefale den alkoholfrie ølen "Special Effects" fra Brooklyn Brewery, den smaker nesten som the real thing. Synes også Carslberg sin alkoholfrie er god. Men en god alkoholfri rødvin, det tror jeg nesten ikke finnes... :hilarious:

For min del hjelper det å bare ha noe å nippe til i sosiale lag (som ikke bare er brus/vann/saft), da føler jeg at jeg er litt mer "med" :)
Den må testes ut. Butikkøl eller kjøpes den på vinmonopolet ?? Den fra Brooklyn brewery..
 
Kan anbefale den alkoholfrie ølen "Special Effects" fra Brooklyn Brewery, den smaker nesten som the real thing. Synes også Carlsberg sin alkoholfrie er god. Men en god alkoholfri rødvin, det tror jeg nesten ikke finnes... :hilarious:

For min del hjelper det å bare ha noe å nippe til i sosiale lag (som ikke bare er brus/vann/saft), da føler jeg at jeg er litt mer "med" :)
Den fra Brooklyn har jeg ikke sett før, må prøves! :happy:
 
I min vennegjeng skjønner "alle" at noe er annerledes dersom noen plutselig ikke drikker / velger alkoholfritt i en situasjon hvor det er naturlig med alkohol - vi er glad i en drink kan du trygt si :hilarious:

Sånn er det i min også, særlig nå som det er vår og tid for utepils! :p Så spørs hvor lenge jeg har før de lukter lunta :hilarious:
 
Åh kul tråd. :) De har noen gode på polet :) Tror den ene heter Strawberry mocktail! :)

Ellers er den Schweppes Mynte og Lime sykt god, smaker akkurat som mojito :) litt lime oppi den så har man «mojito» :D
"Mojito" høres digg ut.

Finnes det en god alkoholfri cider som smaker litt sånn som sånn Halmstad pæron cider eller hyllebær cider?
 
Kan anbefale 1664 alkoholfri øl. Den smaker ganske likt som originalen, og ikke minst ser den veldig lik ut. Hadde med på fest og holdt hånda sånn at den skjulte alkoholfriteksten, og ingen merket noe :)
 
Vinflaske med skrukork, hell ut vinen som er oppi og fyll på med alkoholfri vin :)
 
Kan anbefale den alkoholfrie ølen "Special Effects" fra Brooklyn Brewery, den smaker nesten som the real thing. Synes også Carlsberg sin alkoholfrie er god. Men en god alkoholfri rødvin, det tror jeg nesten ikke finnes... :hilarious:

For min del hjelper det å bare ha noe å nippe til i sosiale lag (som ikke bare er brus/vann/saft), da føler jeg at jeg er litt mer "med" :)
Nå har jeg smakt den fra Brooklyn, var veldig god! :D
 
Hvis du har kullsyremaskin anbefaler jeg kullsyrevann med en liten dæsj Zeroh saft, f.eks. Green apple & Passionfruit. Funker med Farris e.l. også :happy: Veldig enkel, god og forfriskende drikk :happy:
 
Sniker fra september.

På IKEA har de noe som kunne vært sprudlevin og de er KJEMPEGODE! Rød og hvit :happy: Ellers pleier jeg alltid å blande drinker og på torsdag hadde vi dagsfylla. Hvis ikke jeg hadde sagt at jeg drakk alkoholfritt hadde ingen skjønt det! Lagde mojito til meg selv med en vri.

Frosne blåbær og bringebær
Ca 1/3 eplejuice
Fylle på med sprite

Den er skikkelig frisk og god. Og om det skal være med alkohol, så en shot med bacardi, enten med smak eller uten!

Øla jeg drikker er Hansa NULL, den er glutenfri og helt alkoholfri (er jo ikke all alkoholfri øl som har 0% alkohol) Ellers pleier jeg å Google virgin cocktails eller mocktails. Finnes mange gode, hvis dere er glad i å blande selv :happy:
 
Back
Topp