Albyl-e og Lutinus

Strella

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Hei!

Jeg er nå 4+5, og begynner med både Albyl-e og progesteronstøtte (Lutinus) i dag.
Er det noen her som har mistet flere ganger, men hvor det gikk bra med disse medikamentene? Har mistet 4 ganger før (2 EXU, 1 SA, 1 MA), og vi har vært prøvere i snart 9 år, så jeg håper på et mirakel denne gangen.
Jeg bare håper at disse medisinene kan hjelpe.
Jeg har tidligere fått progesteron i forbindelse med IVF, men samtlige forsøk var negative.
 
Har mista tre på rad, fikk nå fjerde gangen crinone og albyl e og er 29+0 i dag:happy:
 
Har mista tre på rad, fikk nå fjerde gangen crinone og albyl e og er 29+0 i dag:happy:

Gratulerer så mye, og så godt å høre! Jeg kjenner at jeg går rundt og er redd for at det kommer til å gå galt igjen, og det er jo ikke optimalt å ha det sånn.
 
Gratulerer så mye, og så godt å høre! Jeg kjenner at jeg går rundt og er redd for at det kommer til å gå galt igjen, og det er jo ikke optimalt å ha det sånn.
Ja kjenner til den følelsen, har det litt sånn ennå. Det som har hjulpet meg mye er oppfølgingen jeg har fått med ofte ul for å se å følge med. Man tolker jo alt, absolutt alt av symptomer/manglende symptomer osv, etter å ha opplevd å miste.
Krysser fingre for terminspire hos deg nå:)
 
Ja kjenner til den følelsen, har det litt sånn ennå. Det som har hjulpet meg mye er oppfølgingen jeg har fått med ofte ul for å se å følge med. Man tolker jo alt, absolutt alt av symptomer/manglende symptomer osv, etter å ha opplevd å miste.
Krysser fingre for terminspire hos deg nå:)

Så bra at du har fått god oppfølging. Vi fikk det forrige gang også, men ble da ikke satt på medisiner. Fikk sove godt og lenge i natt, så det føles nok litt beroligende å ta disse medikamentene, selv om de ikke gir noen garanti.
 
Back
Topp