Akupunktur

LykkeliMamma<3

Blir kjent med forumet
Noen som har prøvd? ?
Va å fikk det i dag... e 36+5 me tvillinga. kjempe spent på om det hjelper noe. Har værtfall litt små murring i ryggen og kynnera men hatt det lenge så tørr ikke håpe for mye..men syns kanskje det e litt mere nu... spennanes! !:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Spennende, eg ska prøva akupunktur på onsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skrev et innlegg om det på skjult forum, men vet ikke om du har tilgang til det og sett det? Jeg er 37+2 i dag. Prøvde første gang akupunktur forrige uke og ny runde i dag :) Er spent på om det hjelper :) Håper det :)
 
Får dessverre ikke sett det nei. Korsen va det? Kjente du nokka etterpå? Eller mere den her gangen? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Frem til nå har jeg ikke merket noen tegn til modning i det hele tatt, så hadde gitt opp håpet om baby før jul :p Men et par timer etter akupunkturen i dag fikk jeg litt murring/ubehag nedre del av magen i to omganger, men har gitt seg! Så håper det er tegn på begynnende modning :) Skal til kontroll på sykehuset mot slutten av uken, kanskje jeg skal be de sjekke modningen da?
 
Frem til nå har jeg ikke merket noen tegn til modning i det hele tatt, så hadde gitt opp håpet om baby før jul :p Men et par timer etter akupunkturen i dag fikk jeg litt murring/ubehag nedre del av magen i to omganger, men har gitt seg! Så håper det er tegn på begynnende modning :) Skal til kontroll på sykehuset mot slutten av uken, kanskje jeg skal be de sjekke modningen da?
hihi, til jul faktisk :p
 
Fikk idag, men merker egentlig ikke noe :/
 
Fikk murringer samme dag (tirsdag). Så ga det seg. Men natt til i dag (mandag) og hele dagen i dag har jeg hatt murringer, vondt i korsrygg og sterke, litt ubehagelige kynnere. Er 39+1, så kan jo være det ville kommet uten akupunkturen. Men kjente som sagt noe samme dag. Skal få akupunktur igjen i morgen.
 
Ok.. vil ha nokka som virke NU :p spennanes å se om det sett i gang nokka etter andre gang da :) husk å dele hvis det skjer nokka ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg skal ha første time med akupunktur i ettermiddag. Er 39+0 i dag. Er veldig spent på om jeg merker noe i etterkant, og hva jeg evt. merker. Jeg har bestilt time hos en akupunktør, og angrer egentlig litt på at jeg ikke heller bestilte hos en jordmor, men det har kanskje ikke så mye å si...

Jeg kan godt holde dere oppdatert! :)
 
Jeg har hatt min andre time med akupunktur i dag..litt for rygg og endel for modning.. Har gått med menslignende smerter i flere timer nå, så håper det betyr modning og at igangsettelse til torsdag blir en realitet :) Er 38+0 i dag!
 
Vet ikke om det va akupunkturen som gjorde det, eller om det var tilfeldig, men sist tirsdag fikk jeg modningsakupunktur for første gang. Da var ikke hodet festet. Fikk murringer om kvelden samme dag og fra natt til mandag og ut dagen.
I dag (tirsdag) var jeg på ny kontroll. Da var hodet godt festet og langt nedi bekkenet. :) Fikk ny runde akupunktur i dag. Håper det setter fart i sakene. ;) Hvis ikke noe skjer før neste uke, skal hun inn og tøye meg. :eek: Håper jeg slipper den timen :p
 
Så spennanes alle sammen!! Gøy at vi e flere som prøve så får vi jo se om det skjer nokka på noen av oss :) ikke skjedd mer her bortsett fra vanlig mengde kynnera og sånn.. Ny time i morra så spent på dem timen :)
Tøying. .. helt enig mojo at det hadde vært greit å slippe det!! Krysse fingran for andre runde for begge :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde første time i går, og kjente vel egentlig ingenting bortsett far at jeg ble enormt behagelig avslappa i ettertid. Det skal sies at jeg lenge har hatt mye ubehagelige kynnere, mensmurringer, stikninger mm, så jeg vet ikke om det har en sammenheng. Jeg skal tilbake i morgen. :)

Jeg har også jordmortime etterpå, og det blir spennende å høre om hun har noen formening om modning...
 
Jeg skal få akupunktur på tirsdag hos jordmor. Da er jeg i uke 39.
Jeg gleder meg til å prøve.
Er egentlig redd nåler.. men prøver hva som helst nå. Og hun sa at hun hadde god erfaring med det. Hun ene som hadde fått det fødte bare noen timer etter!
Og så kunne det hjelpe på at man ble mere avslappa, og fikk sove godt etterpå.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så spennanes! Va i går og kjente INGENTING den her gangen.. nesten litt skuffa :p haha... e man en smule klar da? Føler at det kan ikke skje nokka raskt nok nu!! E større sjanse for at akupunktur virke raskere jo nærmere termin da man gjerne e litt mer Moden fra Før. . Hatt masse nedpress og kynnera i flere mnd men d skjer ikke nokka anyway:( blææææ. .. lov å Være litt lei? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Så spennanes! Va i går og kjente INGENTING den her gangen.. nesten litt skuffa :p haha... e man en smule klar da? Føler at det kan ikke skje nokka raskt nok nu!! E større sjanse for at akupunktur virke raskere jo nærmere termin da man gjerne e litt mer Moden fra Før. . Hatt masse nedpress og kynnera i flere mnd men d skjer ikke nokka anyway:( blææææ. .. lov å Være litt lei? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, det er veldig lov å være lei nå. Jeg er også megalei nå. Ikke det at jeg ville vært dette foruten, og jeg vil helt sikkert gå gravid igjen, men jeg er lei av alle ubehagene og det å ikke kjenne igjen egen kropp. Det går løs på både psyken og fysikken.

Jeg skal tilbake på akupunktur i ettermiddag. I går hadde jeg masse kynnere og murringer både her og der, men i dag har det roet seg igjen. Jeg vil så gjerne at fødselen skal starte NU!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Helt enig! Gått gravid 2 ganga før men det her e absolutt den tyngste!! E så koseli me magen, kjenne den lille men når den lille liksom e ferdi og det egentlig bare tære på kropp og syken e d greit å bli ferdi!! Godt at det e flere og ikke bare meg :p
Kanskje det hjelpe på å få opp kynneran igjen? Spennanes å se om du kjenne nokka etter du har vært der!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Helt enig! Gått gravid 2 ganga før men det her e absolutt den tyngste!! E så koseli me magen, kjenne den lille men når den lille liksom e ferdi og det egentlig bare tære på kropp og syken e d greit å bli ferdi!! Godt at det e flere og ikke bare meg :p
Kanskje det hjelpe på å få opp kynneran igjen? Spennanes å se om du kjenne nokka etter du har vært der!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg skal holde dere oppdatert. Det hadde vært så supert om akupunktur bidro positivt.

Det jeg til tider opplever som ekstra utfordrende er at det er så mange som forventer at det bare er kos og glede å gå gravid. Og når jeg prøver å si noe om at det ikke bare er det hele tiden, tar jeg meg raskt i å tilføye den setningen om at "jeg ikke ville vært det foruten", slik at folk ikke tror jeg angrer på graviditeten. Også blir der kjapt igjen at jeg vektlegger det positive når folk spør meg, slik at jeg ikke fremstår klagete og negativ.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp