Adventskalender

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
I dag fikk jeg det rareste spørsmålet på lenge, synes jeg.. hva skal du gi i gavekalender til babyen din..jeg har ikke tenkt å gi. Skal du? hva skal du eventuelt gi?
 
Som trebarnsmamma så tenker jeg at vedkommende er SPRØ!!!! :p
Mine får adventskalendere når de skjønner hva det er for noe. Når de første var små så hadde vi en pakke med adventskort med en julesang på hvert kort. Vi fant melodiene på nett og prøvde å lære oss de vi ikke kunne.
 
Jeg hadde virkelig ikke tenkt å ha kalender til baby, men så ble storesøster så veldig lei seg, så da får baby noen dager. Hun får da feks ny pysjamas, ny lue, likt klessett som storesøster, og slike ting hun hadde fått uansett. Tror hun får hver fjerde dag.
 
Nope, blir ikke kalender her før han skjønner det.
 
Får sikkert kalender neste år. Da er hun som søskene, så skjønner hun at de får noe hun ikke får. That's life! Men ikke i år nei=)
 
Nope! Hverken baby eller han på 2 får kalender. Gidder ikke styre masse med noe de ikke skjønner noe av.
 
Hjelpes meg... kalender til en baby? Her får sønnen for første gang i år og han er litt over 2,5 år gammel <3
 
Ingen kalender til baby, har ikke falt meg inn engang. Neste år kanskje, fordi han da skjønner at storesøster har noe ikke han har. Evt får hun ha sin utenfor hans synsfelt og åpne uten lillebror tilstede :)
 
Her driver vi ikke med kalender til babyer, ei heller driver vi med pakke kalender.
Pakker er til jul, og en kalender pr unge til 10kr med 24 sjokolader i holder lenge nok. Det fikk jeg selv, og det gir jeg til mine. Her er det julaften som betyr pakker, og sånn er det med den saken.
Uten om maset på skolen da som jeg synes er en uting om at dem skal ha pakkelek ol.
Det var det mange av i samme klasse på samme tid noen år, og ble en del kroner når det ble fordelt på 3 stk. Og kom oppå ALT det andre av utgifter rundt jul...
 
Back
Topp