8 mnd

ja, vi skal på 8mndr kontroll i dag, 10 dager før ho blir 8mndr, men tida flyr så utrolig fort :)
 
Spennende med kontroll! Vi skal neste uke, gleder meg til å se hvor stor han har blitt
Er det vaksine på 8 mnd forresten?
 
Går altfor fort synes jeg :p Åh,skal dere på kontroll,jeg har ikke fått noen time til 8 mnd kontroll...
 
Lille ble åtte mnd på søndag! Vi hadde besøk av en to uker gammel idag, så min virket som en stor gutt ved siden av!
Ikke noen individuell kontroll her heller, kun felles med barselgruppa forstod jeg. Tror ikke det er noen vaksiner nå?
 
her er det ikke 7mndr, men 8mndr, 10mndr og 1år og 15mndr. :) Ikke vaksine på 8mndr. :)

ho er 71cm veier 9660g og bruker 80/86 i klær :) Ikke en liten baby lenger :p
 
Ja, tenk 8 mnd! Tiden flyr! Og jeg føler hun gjør noe nytt hver eneste dag! :eek:
På kontrollen var hun nesten 9 kilo og 69 cm lang. Litt lubben og god ❤️
 
Her er det kombinert 7 og 8 mnd kontroll men skal ikke dit før i starten av juni, så da er hun godt over 8 mnd.

Ingen sprøyte før 1 år nå :)
 
Her er han 8 mnd i morgen! Så rart at han allerede er så stor, men gøy også :)

Her er det ikke noe mellom 6 og 9 mnd kontroll. Veid han selv på badevekta her om dagen da, ca 8,5 kg og bruker str 74.
 
Da har vi vært på kontroll og lillemannen var 9700 og 72 lang ☺
 
Vi har også vært på kontroll. Vesle trulta mi er 9 kg og 67 cm lang.
God og rund :)
 
75 cm og 8820g :D
Skal nå bare ha en flaske melk om dagen (eller nattmat da).

Så da blir det grøt, grøt, frukt, middag, grøt og melk :) Skive går på gulvet til hundene :p
 
Var på kontroll i går og lillebror målte 75 cm. Og var 8140 gram tung. Like lang og tung som storebror var når han var ca 11/12 mnd... :p
 
Back
Topp