8 mnd kontroll

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Idag har vi vært på 8 mnd kontroll. Hun er 8 mnd 4 dager gammel. P veier nå 9200 gram og er 73 cm lang :)

Hun har lagt på seg 1 kg og vokst 5 cm på to mnd :)
 
Idag har vi vært på 8 mnd kontroll. Hun er 8 mnd 4 dager gammel. P veier nå 9200 gram og er 73 cm lang :)

Hun har lagt på seg 1 kg og vokst 5 cm på to mnd :)
Så stor jente :) vi var for en mnd siden 7,5 mnd. Da var han 9975 gr og 72,3 lang. Hos han har det vært litt over 1 kg tilsammen på 3 mnd
 
Gutten vår var 72 cm på 6 mnd kontroll så er veldig spent på 8 mnd kontroll neste uke :) Han er lang og tynn.
 
Var på ktr på 8 mnd dagen, var blitt 74,5 cm og er akkurat over 10 kg, husker ikke nøyaktig vekt. Så stor fin gutt som vokser i rekordfart :p bare 3,5 cm til så har han vokst 30 cm sia han kom til :eek:
 
Har ikke hatt 6 mnd kontroll enda en gang vi. Og vi mangler en vaksine. Så blir spennende å vite hvor stor han er blitt I neste uke.
 
Oi, er d sant? Hvorfor ikke?
Fordi helsestasjonen her er litt ubrukelig. Vi ringte inn for å få time og vi fikk time. Med de hadde skrevet oss ned klokka 11 I boka, men sagt klokka 13 til oss. Så var det vist umulig å finne en time der det var ledig hos legen samtidig, så vi måtte vente. Hun sa det gikk bra I forhold til vaksinen, så får vel bare tro hun
 
På kontrollen 10 dager før hun var 8 måneder veide hun 6970 g og var 66,7 cm lang.
 
6280g og 65,5cm lillejenta mi :) (7,5mnd)
 
Da hadde vi endelig vært på 6 mnd/8mnd kontroll. Her var han 1080 g og 68, 5 cm
 
Da hadde vi endelig vært på 6 mnd/8mnd kontroll. Her var han 1080 g og 68, 5 cm
Håper for gutten din sin del at det er en trykkfeil så han er litt tyngre enn 1080 g ;)
 
Han er en liten plugg, men bare litt:D
Fikk beskjed av hs at jeg kunne begynne med nattavvenning siden han var så tung og fikk mye mat.
Du gjorde vell det :p min har gått opp litt over 1 kg på 3 mnd. Vi fikk beskjed om å innføre et 3. Måltid xD vi har til tider problemer med å få gitt 2.. Han får et måltid når jeg er på jobb. Når jeg kommer hjem får han pupp. Noen ganger sovner han så han ikke får middag samtidig som oss xD så sklir det ut.. Men min lille gutt var 72,3 når han var 7,5 mnd ( 1 mnd siden) så hos min lille kar så begynner han sakte å strekke seg ut.. Men fortsatt stort hode xD

Dette her ble tatt i juni før vekten bremset opp littimage.jpgimage.jpg
 
Back
Topp