60 km i juli

Det ble ikke mer tur på meg i dag, men har da i hvert fall gått en liten tur :)
 
Det ble ikke mer tur på meg i dag, men har da i hvert fall gått en liten tur :)
Du, dersom det viser seg vi bor i nærheten av hverandre, skal vi prøve å gå litt sammen?
 
Da har jeg gått en liten kveldstur. Ble en halvtimes tid, veien ble en blindvei til slutt, så da måtte jeg snu. Ville ikke begynne å gå stier i skogen her som jeg ikke er kjent.
Ble bare rett over 2 km. Men med litt fart og mye bakker er jeg fornøyd. :)
 
Da har jeg gått en liten kveldstur. Ble en halvtimes tid, veien ble en blindvei til slutt, så da måtte jeg snu. Ville ikke begynne å gå stier i skogen her som jeg ikke er kjent.
Ble bare rett over 2 km. Men med litt fart og mye bakker er jeg fornøyd. :)
Noe er bedre enn ingenting :) og det er best å ikke gå seg bort for da kan det bli litt for langt :p
 
Jeg er så glad for denne "utfordringen". Vet med meg selv at jeg ikke hadde vært så flink, hadde det ikke vært for at jeg skulle skrive inn aktiviteter her.
Så takk damer:)
 
Da skal vi ut på tur igjen før vi drar hjem fra fjellet. Denne gangen skal jeg sitte på opp på fjellet og jogge NED igjen med minstemann, mens de andre skal prøve fiskelykken. Skal bli godt å slippe noe oppover etter to fæle dager nå:)
 
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur på 7,8 km :)
 
Jeg løp i dag :p
Rett nok bare 120 meter, men fyttikatta så sliten jeg ble :p
Kan jeg føre det opp?

Og det er jammen ikke behagelig å løpe når rumpa disser noe så voldsomt inni granskauen :p
Rumpa dissa bak og puppene foran :p

Finnes det noe treningstøy som holder ting på plass??? :p
 
Jeg løp i dag :p
Rett nok bare 120 meter, men fyttikatta så sliten jeg ble :p
Kan jeg føre det opp?

Og det er jammen ikke behagelig å løpe når rumpa disser noe så voldsomt inni granskauen :p
Rumpa dissa bak og puppene foran :p

Finnes det noe treningstøy som holder ting på plass??? :p
Vel det er mer enn meg.
Ble for hektisk i dag til at jeg fikk tid til tur :(
Syns du skal skrive det opp jeg.
Du forsøkte og det teller det vel
 
Jeg løp i dag :p
Rett nok bare 120 meter, men fyttikatta så sliten jeg ble :p
Kan jeg føre det opp?

Og det er jammen ikke behagelig å løpe når rumpa disser noe så voldsomt inni granskauen :p
Rumpa dissa bak og puppene foran :p

Finnes det noe treningstøy som holder ting på plass??? :p
Huff da det disser fælt her også. Vi må bare holde ut så blir det bedre. Flink var du!

Jeg fikk lurt med gubben ned i kjelleren for å løpe 2 minutters intervaller. Jeg gikk først på og mens han venta gikk han i kjøleskapet og tok seg en øl:rolleyes: ikke mye til trenings kompis

Men sånn i alvor, har det ikke kommet noe sånne kompresjons klær som holder inn for trening...???
 
Vel det er mer enn meg.
Ble for hektisk i dag til at jeg fikk tid til tur :(
Syns du skal skrive det opp jeg.
Du forsøkte og det teller det vel
Ja jeg skrev det opp. Jeg pleier jo aldri å løpe :p
Får egentlig ikke lov av Osteopaten, så kan uansett ikke løpe for mye om gangen...
Må være litt forsiktig, kan ikke ha for mye støt opp i bekkenet
 
Huff da det disser fælt her også. Vi må bare holde ut så blir det bedre. Flink var du!

Jeg fikk lurt med gubben ned i kjelleren for å løpe 2 minutters intervaller. Jeg gikk først på og mens han venta gikk han i kjøleskapet og tok seg en øl:rolleyes: ikke mye til trenings kompis

Men sånn i alvor, har det ikke kommet noe sånne kompresjons klær som holder inn for trening...???
Haha, morsom treningskompis :p
Så flott med eget treningsrom i kjelleren! Har dere mye apparater?

Jeg får sjekke ut sånne klær...
 
Back
Topp