5.barnesykdom / parvovirus - hjelp!

Julibeibi17

Flørter med forumet
Hei! Den 5.barnesykdom er påvist på jobben min. Skal til legen i morgen for å ta blodprøve for å se om jeg er immun.

Er det noen av dere som har fått påvist sykdommen, og som kan si noe om symptomene? Har den siste uka vært skikkelig dårlig, hodepine, oppkast, forkjøla og feber, så er veldig nervøs for resultatet på blodprøven.
 
Ingen erfaring med dette, men min lillesøster fikk dette påvist da hun var 18. Kan ikke huske hun ble unormalt dårlig? Er det farlig på noe vis, i og med at du er bekymret? Jeg spør av uvitenhet :)
 
Ja, det kan visst være farlig:( Det kan faktisk i sjeldne tilfeller føre til fosterdød, så jeg ble litt stressa i og med at jeg er syk. Huff, man blir jo helt tullete av å være gravid, nervøs for alt mulig, haha:p Satser på at alt står bra til, så får jeg høre hva legen har å si i morgen :)
 
Ja, det kan visst være farlig:( Det kan faktisk i sjeldne tilfeller føre til fosterdød, så jeg ble litt stressa i og med at jeg er syk. Huff, man blir jo helt tullete av å være gravid, nervøs for alt mulig, haha:p Satser på at alt står bra til, så får jeg høre hva legen har å si i morgen :)
Jeg tenkte jeg rett og slett ikke helt om før jeg svarte deg, og tenkte ikke over at du selvsagt kunne være gravid! Da er det jo ofte en annen sak ja. Men da forstår jeg jo selvfølgelig at du bekymrer deg litt også. Man blir litt tullete, men det er jo fordi man bryr seg og ikke vil at noe skal gå galt. Jeg håper du ikke har det, og at alt går veldig fint for deg og lille :) Lykke til!
 
Back
Topp