3kant

nurke

Flørter med forumet
Noen hær som har hatt 3kant?
Hva synes dere om d. Jeg hadde d før jeg ble gravid, men tror ikke jeg ville hatt d nå etter at jeg fikk barn.
 
Jeg har aldri hatt det og kommer aldri til å ha det.
Jeg har kun hatt en i senga og det er gubben min.
Dermed er jeg veldig sky og foretrekker god gammeldags sex.
Liker romantikk uten leketøy og ting og tang.
I`m an old fashion girl[:)]
 
ALDRI hatt det, kan helt erlig si at eg ALDRI hadde klart å hatt det... hadde får det første ikkje klart å hatt sex m en annen (for e kun en eg ELSKER å vil ha sex m), pluss at eg kunne ALDRI latt samboeren ha sex m en annen kjærring[&:] då hadde eg dødd[:D]
 
ORIGINAL: twgirly88

ALDRI hatt det, kan helt erlig si at eg ALDRI hadde klart å hatt det... hadde får det første ikkje klart å hatt sex m en annen (for e kun en eg ELSKER å vil ha sex m), pluss at eg kunne ALDRI latt samboeren ha sex m en annen kjærring[&:] då hadde eg dødd[:D]

 
hadde dødd jeg og...helvette...kan ikke tenke på sånn engang jeg...heldighvis føler mannen min det samme...han sier det hadde han fått hvond av hvis jeg hadde spurt...
 
ææææssjj..spyr av tanken...kunne ikke falt meg inn å delt han med noen!!!! å ikke vil jeg ha sex med en annen mann heller!!
 
vi har brukt å fantasere sammen om dette,men er enig om at det som er så deilig med en fantasi, er at man ikke har levd den ut!!!det er desuten ikke ale par som tåler ett slik eksperiment!
 
Nei jeg har heller ikke ville hatt d nå som jeg har funnet mannen i mitt liv. Men jeg prøvde med 2 menn da jeg var singel en gang.
Men vill ikke dele mannen min med noen nå!
 
ORIGINAL: nurke

Noen hær som har hatt 3kant?
Hva synes dere om d. Jeg hadde d før jeg ble gravid, men tror ikke jeg ville hatt d nå etter at jeg fikk barn.

 
i had it before.[;)]
but now after i got Anna...i dont want it and not thinking ab it
 
kunne aldri delt samboen min med ei anna.. [:)] han er min og bare min.. hehe tror at æ hadde kverket hun jeg måtte dele samboen min med..  
kanskje viss æ var singel så kunne æ ha prøvd trekant..
 
Har hatt det eg, og det va deili det, men da litt rart da.. Med sambo og en venn av oss.. Det ble bare med den 1 gangen, vi er da fortsatt gode venner, men vil ikke gjøre det mere...
 
hadde det noen ganger før vi fikk ungene, men ikke nå, nei!! [:D]
 
ORIGINAL: twgirly88

ALDRI hatt det, kan helt erlig si at eg ALDRI hadde klart å hatt det... hadde får det første ikkje klart å hatt sex m en annen (for e kun en eg ELSKER å vil ha sex m), pluss at eg kunne ALDRI latt samboeren ha sex m en annen kjærring[&:] då hadde eg dødd[:D]

 
signerer her
 
[:)][:)]hmm....
Har en samboer som maser om akkurat dette emnet, under graviditeten også...jeg har sagt at jeg ikke liker tanken på det, men tidligere en gang sa jeg at man ikke visste hva fremtiden bringte, (mente liksom ikke noe spesielt med det) men han maaaaaser om dette og det sårer litt for det er liksom ikke bare meg mere.. det er liksom 'når skal jeg få lov og ha sex med ei anna dame da?'...
Blir både lei meg og frustrert, men da synes han bare jeg er hårsår.. furter og legger seg med ryggen til meg når jeg sier jeg ikke vil dele han...hmmm....[:)] så enig med dere som ikke vil dele ja, blir rar bare ved tanken på det...
 
Er vel ikke direkte trekant, men jeg har hatt en dame i senga når jeg og forloveden min hadde sex [:D] Og vi trudde hun sov, noe hun ikke gjorde [8|]
 
ORIGINAL: Liana sin mamma

[:)][:)]hmm....
Har en samboer som maser om akkurat dette emnet, under graviditeten også...jeg har sagt at jeg ikke liker tanken på det, men tidligere en gang sa jeg at man ikke visste hva fremtiden bringte, (mente liksom ikke noe spesielt med det) men han maaaaaser om dette og det sårer litt for det er liksom ikke bare meg mere.. det er liksom 'når skal jeg få lov og ha sex med ei anna dame da?'...
Blir både lei meg og frustrert, men da synes han bare jeg er hårsår.. furter og legger seg med ryggen til meg når jeg sier jeg ikke vil dele han...hmmm....[:)] så enig med dere som ikke vil dele ja, blir rar bare ved tanken på det...

 
Bare stå på ditt! La han bare bli sur! Du får heller sette det i hans situasjon; Hva om du ønsket å ha sex med han og en annen mann??? Ville han likt det så godt? NETTOPP!!!
 
ORIGINAL: Christel

ORIGINAL: Liana sin mamma

[:)][:)]hmm....
Har en samboer som maser om akkurat dette emnet, under graviditeten også...jeg har sagt at jeg ikke liker tanken på det, men tidligere en gang sa jeg at man ikke visste hva fremtiden bringte, (mente liksom ikke noe spesielt med det) men han maaaaaser om dette og det sårer litt for det er liksom ikke bare meg mere.. det er liksom 'når skal jeg få lov og ha sex med ei anna dame da?'...
Blir både lei meg og frustrert, men da synes han bare jeg er hårsår.. furter og legger seg med ryggen til meg når jeg sier jeg ikke vil dele han...hmmm....[:)] så enig med dere som ikke vil dele ja, blir rar bare ved tanken på det...


Bare stå på ditt! La han bare bli sur! Du får heller sette det i hans situasjon; Hva om du ønsket å ha sex med han og en annen mann??? Ville han likt det så godt? NETTOPP!!!

He, he det tenkte jeg også![:D] Er nok ikke like atraktivt for han hvis det blir en ekstra mann![;)]
Selv har jeg aldri hatt trekant og kunne heller aldri ha hatt det i et forhold.
Tror det er noe som er best å eksprimentere med når man er singel.[;)]
 
har hatt trekant når jeg var singel...
 
men hadde aldri klart å dele kjæresten med noen!!
 
Back
Topp