3D-ultralyd med morkake foran?

lilleburrito

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Novemberlykke 2018
Hei.
Sniker fra november i håp om at noen av dere har erfaring. :)

Noen som har vært på 3D-ultralyd med foranliggende morkake? Ble det noe bra?

Jeg var på 3D-ultralyd med forrige og han lå «perfekt» til og vi fikk nydelige bilder og filmer og alt var klart og fint. Nå ligger mini bak morkaken og har ved to ultralydkontroller på sykehuset gjemt seg i tillegg. Vurderer om det er vits å gå på 3D-ultralyd. Redd det er waste of money (..og tid, tar nesten 2 timer dit).
 
Jeg har vært på 3d ultralyd og har morkaka foran. Vi fikk fine bilder og var veldig fornøyde[emoji4][emoji106]
 
Hadde morkaka foran med første og fikk kjempe fine bilder på 3D [emoji1] Dette var på Ultralydklinikken på Lysaker [emoji5]
 
Her har vi vært på 3D Med morkake forran. Fikk kun et par bra bilder første gang og tilbud om ny time. Neste gang fikk vi heller ikke så mange bra bilder. Men sa oss fornøyde med de vi fikk. Men det var ikke pga morkaken bildene ble dårlig, det var mest pga en urolig pjokk og at navlestrengen kom forran ansiktet :woot::D
 
Var på 3d ultralyd med morkaken fremme.

Var veldig fornøyd:) fikk fine bilder.
 
Jeg har foran og var på 3D i uke 25/26 , da ble bildene veldig fine :) de anbefaler deg at du drar i uke25/26 hvis du har morkaka foran for best bilder , blir vanskeligere med bra bilder hvis du venter lenger :)
 
Hadde morkaka foran med første og fikk kjempe fine bilder på 3D [emoji1] Dette var på Ultralydklinikken på Lysaker [emoji5]
Så bra! :D Skal i så fall også på Ultralydklinikken, bare i Bergen. Var der sist. Hun var veldig dyktig. :D
 
Her har vi vært på 3D Med morkake forran. Fikk kun et par bra bilder første gang og tilbud om ny time. Neste gang fikk vi heller ikke så mange bra bilder. Men sa oss fornøyde med de vi fikk. Men det var ikke pga morkaken bildene ble dårlig, det var mest pga en urolig pjokk og at navlestrengen kom forran ansiktet :woot::D
Skjønner! Er mulig frøkna her finner ut at hun skal gjemme seg innover i magen denne gangen også, så da blir det ikke morkaken som blir problemet her heller. Hehe. Tror vi tar sjansen.
 
Jeg har foran og var på 3D i uke 25/26 , da ble bildene veldig fine :) de anbefaler deg at du drar i uke25/26 hvis du har morkaka foran for best bilder , blir vanskeligere med bra bilder hvis du venter lenger :)
Sniker.

Jeg var på 3D-UL og fikk fine bilder, med morkaken foran :) Det anbefales å dra tidlig, før barnet blir stort, da er det lettere å få fine bilder. Jeg var 26+0.

Takk for tips om å dra tidlig! Tidligste jeg får dratt er 27+1 i såfall, grunnet vår ferie og klinikkens. Håper det er tidsnok :D
 
Så bra! :D Skal i så fall også på Ultralydklinikken, bare i Bergen. Var der sist. Hun var veldig dyktig. :D
Krysser fingrene for fine bilder til dere da [emoji5] Jeg var 28+1 om jeg ikke husker helt feil, 28+noe ihvertfall [emoji5]
 
Sniker litt jeg også :) Så med morkake foran er det anbefalt å dra tidligere på 3D? Vil ikke dette påvirke bildene av babyen? Trodde ikke de hadde fått nok fett i ansiktet så tidlig og snakket med en som hadde blitt litt skremt... Noen som har erfaring med det?
 
Sniker litt jeg også :) Så med morkake foran er det anbefalt å dra tidligere på 3D? Vil ikke dette påvirke bildene av babyen? Trodde ikke de hadde fått nok fett i ansiktet så tidlig og snakket med en som hadde blitt litt skremt... Noen som har erfaring med det?
Jeg var på 3D ul i uke 24 og fikk veldig fine bilder, hadde bollekinn og så ut som en ferdig baby syns jeg:happy:
 
Da skal jeg se om jeg klarer å flytte timen litt tidligere :)
 
Back
Topp