---

Tror ikke du er den eneste som "leter" litt etter symptomer på graviditet i ukene mellom El og IKM.
Det er vel bare noe som skjer uten at vi er klar over det tror jeg[;)] Men det tyder vel bare på at vi har veldig lyst på en liten spire i magen[:D]
Prøver å ikke kjenne etter sympomer jeg også, men det er ikke lett[:D]..hehe....
 
 
Ønsker deg og dine en Super fin Pinse
Klem
 
ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
ORIGINAL: Kiddo

ORIGINAL: millejenta

Får håpe spiren sitter!
Lykke til med testinga[:D]


Tusen takk millejenta!!! Godt du  for meg. [:)]

Og god 17 mai feiring til deg!

 
Du må ha en fin 17.mai du også!
Tenk for en 17.mai du vil få i mårra da, viss du får positiv test![;)]
 
HÅPER DU FÅR EN SUPERGOD 17. MAI!!
 
                      HURRA!!!
 
 
     
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
Men det kan jo hende du produserer sent HcG da! Det gjore jeg forrige gang jeg var gravid... Så lenge Tr ikke kommer er det jo fremdeles håp![;)]
 
Men du er jo bare i 1pp, er du ikke det?
Så du har nå god tid enda[;)]
Dessuten kommer det seg med tiden...jeg merket at det var de 3 første pp som var seige...stressa litt med å bli gravid da...nå tar jeg det litt mer med ro...største deler av tiden...tihi...
Nå er jeg i 5pp...så, håper på en spire snart[:)]
 
Men du må ikke gi opp håpet denn pp heller, før tanta er ankommet[;)]
 
Men du, dersom du hadde EL den 9 eller 10 mai, så kommer kanskje ikkje mensen før omtrent 14 dager etter det.. Just so you know!! Og dersom du skifter mellom syklus på 26dg og 28 dg, så har du f.eks el på dag 12/13(26dg) eller dag 14/15(28dg).. Men sjølvsagt kan fasen mellom el og tr variere, lutealfasen som den heiter, kan variere med 12-18 dager, men normalt på en 14 dager liksom.

Jaja, velkommen, og lykke til videre! Håper dere får ei spire snarast muligt![:)]
 
Den første testen min var negativ, akkurat en uke siden, så testet jeg igjen nå, en uke etterpå så var den positiv. Så det kan hende at du ikke har så mye hcg hormoner enda:)
 
Back
Topp