3 vil bli 4❤️

Rugedag 2: Kaller det rugedag 2 jeg, siden embryoet var 3 dager gammelt når det ble satt inn i går. Av støttemedisiner tar jeg denne gangen lutinus morgen og kveld, samt klexane hver kveld. Fant også en flaske med babyklister som jeg tar hver morgen. Brukte det når jeg ble gravid med M, så ble litt overtroisk når jeg fant en flaske i skapet.
Dagene går alltid så sakte den første uka føler jeg, selv om det er travelt på jobb og jeg sånn sett har nok av ting å bruke hodet på. Begynner nok å teste på mandag. Vi vet jo at alt står og faller på dette egget, siden vi ikke skal gjennom flere forsøk. Innen en uke vet vi derfor om vi blir en familie på tre eller fire. Tror jeg har sørget meg ferdig mht at vi kanskje «bare» får ett barn, men er litt redd reaksjonen min når det evnt blir bekreftet svart på hvitt.
Legen ved innsett sa «No presure, men dette egget hadde utviklet seg veldig fint altså». Håper jo så inderlig at det fortsetter å dele seg fint og fester seg godt i livmoren min❤️
 
Last edited:
Rugedag 4 og kun et par dager til jeg kan begynne å teste:) Magen er veldig oppblåst og puppene har blitt ømme i dag. Lutinusen som herjer i kroppen.. Håper på masse symptomer fremover og to streker på søn/man❤️
 
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Rugedag 5 og jeg begynner å bli utålmodig på å teste:) Har egget allerede stoppet å utvikle seg og gått til grunne eller holder det på å grave seg godt tilrette i livmor tro? Fortsatt litt ømme pupper av lutinus og litt verk i korsryggen. Hadde glemt at jeg fikk utført scratching i forkant av dette forsøket, satser på at det gjør susen:) Sønnen på 5 sa i dag; « Mamma, før jeg blir ungdom så blir jeg storebror». Hehe, som jeg håper han har rett❤️❤️
 
Last edited:
Som jeg håper testen er positiv!!!! Blir det test idag?
Takk for at du heier på sidelinjen nok en gang❤️ Jeg vet ikke om jeg tør å teste i dag rett og slett. Blir så deppa av blank test selv om jeg vet at det uansett er veldig tidlig å teste. Tipper første test ryker i morgen eller tirsdag:)
 
Last edited:
Spent på resultat idag. Heier sånn på deg!!!
 
Spent på resultat idag. Heier sånn på deg!!!
Takk Krepsen❤️ Tok en test nå som var blenda, klarte ikke å holde meg lenger... Gikk rett i kjelleren, selv om jeg vet det er tidlig enda. Føles så urettferdig om sønnen vår ikke skal oppleve å bli storebror.
 
Rugedag 6: humøret er så som så i dag, vært litt småhissig hele dagen. Er nok frykten for negativt utfall som begynner å tære på og det hjalp ikke med blenda test i dag heller. Fortsatt oppblåst, litt ømme pupper og murring i korsryggen.
Får bare psyke meg opp til noen dager til i spenning og prøve å holde motet oppe litt til❤️
 
Håper virkelig det dukker opp to streker nå snart! Heier på spiren :Heartred
 
Takk Krepsen❤️ Tok en test nå som var blenda, klarte ikke å holde meg lenger... Gikk rett i kjelleren, selv om jeg vet det er tidlig enda. Føles så urettferdig om sønnen vår ikke skal oppleve å bli storebror.

åh! Æsj, det var ikke det vi ville se idag, men det er som du sier fortsatt tidlig! Leste fra svangerskapet mitt med lillebror at jeg morgenen 10 dpo testet negativt, positivt på kvelden, så det snur jo fort!! Håper veldig!!!!
 
åh! Æsj, det var ikke det vi ville se idag, men det er som du sier fortsatt tidlig! Leste fra svangerskapet mitt med lillebror at jeg morgenen 10 dpo testet negativt, positivt på kvelden, så det snur jo fort!! Håper veldig!!!!
Åå, det var litt godt å høre nå:) Takk!
 
Det var visst ebay-tester, one step. Og streken var veldig svak, kveld 10dpo altså.
 

Vedlegg

  • 88056627-3539-4ACA-8BD5-6E78558F02F6.png
    88056627-3539-4ACA-8BD5-6E78558F02F6.png
    156,7 KB · Visninger: 71
Det var visst ebay-tester, one step. Og streken var veldig svak, kveld 10dpo altså.
Se der du, dette ga meg litt nytt håp❤️ Tusen takk for at du letet det frem! Det murrer godt både i magen og korsryggen nå, så dette kan gå begge veier.
 
Krysser alt som krysses kan❤️❤️
 
Back
Topp