3 vil bli 4❤️

Tusen takk, poppi[emoji173]️ Hvordan går det med dere?
Takk som spør :) alt bra med oss! Tiden går så fort, bebisen min er jo over et halvt år nå. Mye blid og vi får masse glede ut av foreldrerollen. Er så utrolig verdt alt det vi måtte gjennom. Blir spennende å følge deg videre nå! [emoji8] er du spent på nytt forsøk? Jeg har trua! [emoji16]
 
Takk som spør :) alt bra med oss! Tiden går så fort, bebisen min er jo over et halvt år nå. Mye blid og vi får masse glede ut av foreldrerollen. Er så utrolig verdt alt det vi måtte gjennom. Blir spennende å følge deg videre nå! [emoji8] er du spent på nytt forsøk? Jeg har trua! [emoji16]
Så bra dere koser dere:) Er verdt alt slit ja!!
Jeg er spent på forsøket siden det prøves litt nytt! Håper på litt bedre befruktning enn de siste forsøkene. Takk for at du har trua❤️
 
Nytt forsøk, nye muligheter! Jeg joiner heiagjengen din :)
 
Lykke til med nytt forsøk. Hvor er du i løypa nå?
Veldig spent på ditt forsøk nå. Det har vel aldri ligget mer til rette?
Det stemmer at dere har tatt AB-kur også sant?
 
Lykke til med nytt forsøk. Hvor er du i løypa nå?
Veldig spent på ditt forsøk nå. Det har vel aldri ligget mer til rette?
Det stemmer at dere har tatt AB-kur også sant?
Jeg slutter på p-piller om noen få dager og når mensen kommer så starter jeg på sprøyter. Spennende med kort protokoll for første gang! Vi tok ab-kur før forrige forsøk ja, så det meste bør ligge til rette nå:)
 
Var på kontroll på hausken i dag siden det ikke kom noen ordentlig mens etter p-pilleslutt. Hun ville at jeg skulle gå på p-piller en mnd til, så uttak blir mest sannsynlig ikke før i uke 22. Bedre å vente på en god syklus enn å satse på en dårlig en hvor det kanskje blir få egg ut osv.
Da har jeg enda en mnd å være flink med trening og kosthold. Har gått ned en del kilo og det er så motiverende:)
 
Da får vi uttak samme uka[emoji16] Blir uke 22 her også.
Vi har en tendens til å ha forsøk samtidig:) Morsomt om vi fikk barn på samme tid igjen❤️❤️
 
Var på kontroll på hausken i dag siden det ikke kom noen ordentlig mens etter p-pilleslutt. Hun ville at jeg skulle gå på p-piller en mnd til, så uttak blir mest sannsynlig ikke før i uke 22. Bedre å vente på en god syklus enn å satse på en dårlig en hvor det kanskje blir få egg ut osv.
Da har jeg enda en mnd å være flink med trening og kosthold. Har gått ned en del kilo og det er så motiverende:)

Supert at du stiller deg både positivt og rasjonelt til det!
Er så deilig denne tida som kommer nå og blir jo kjempefint å få uttak og innsett på den tida!

Enig med deg også! Bedre vente på en god syklus!
 
Supert at du stiller deg både positivt og rasjonelt til det!
Er så deilig denne tida som kommer nå og blir jo kjempefint å få uttak og innsett på den tida!

Enig med deg også! Bedre vente på en god syklus!
Har merkelig nok blitt mer tålmodig med tida! Deilig tid nå ja og vi tar gjerne en februarbaby igjen:)
Håper det går litt bedre med deg nå!
 
Masse masse lykke til mammadrøm [emoji173]️er en skikkelig herlig heiagjeng her inne! Og jeg heier tonnevis på deg [emoji7]
 
Masse masse lykke til mammadrøm [emoji173]️er en skikkelig herlig heiagjeng her inne! Og jeg heier tonnevis på deg [emoji7]
Tusen takk fine du❤️ Hvordan går det med dere?
 
Masse lykke til, nå håper jeg det blir full klaff [emoji173]
 
Heia heia! :D
 
Back
Topp