23.mars

Åååå. Pannekaker hørtes helt himmelsk ut [emoji7] bare synd jentungen ikke har likt det tidligere [emoji21]
 
Hvordan liker du pannekakene? Tynne? Luftige? [emoji1]
Hehe, jeg har faktisk aldri tenkt over om pannekakene er luftige før...:joyful: Hvertfall ikke de vanlige.. Amerikanske derimot er en annen ting.. Mmmmm amerikanske blåbærpannekaker❤️
Hvordan liker du dine?:)
 
Åååå. Pannekaker hørtes helt himmelsk ut [emoji7] bare synd jentungen ikke har likt det tidligere [emoji21]
Hmmm, ja den er litt kjedelig!o_O Kanskje på tide å prøve igjen?!:D Evt ha suppe til forrett, og hvis hun ikke liker pannekakene så kan du med god samvittighet spise alle da hun evt har suppen..:p Kanskje litt dårlig gjort, men..
 
Hehe, jeg har faktisk aldri tenkt over om pannekakene er luftige før...:joyful: Hvertfall ikke de vanlige.. Amerikanske derimot er en annen ting.. Mmmmm amerikanske blåbærpannekaker[emoji173]️
Hvordan liker du dine?:)
Tynne! [emoji1] også må jeg ha bacon, tomatsuppe og sukker [emoji23]
 
Hmmm, ja den er litt kjedelig!o_O Kanskje på tide å prøve igjen?!:D Evt ha suppe til forrett, og hvis hun ikke liker pannekakene så kan du med god samvittighet spise alle da hun evt har suppen..:p Kanskje litt dårlig gjort, men..
Det var en god plan [emoji1] hun er veldig glad i pølse, Så kan jo varme opp 2 stk om hun ikke skulle like pannekaker [emoji4]
 
Tror vi må ha amerikanske pannekaker til frokost i morgen [emoji16]
Mmmm, det er så godt! Hadde jeg hatt alle ingrediensene i boks, så hadde det ikke vært tvil om frokosten!:rolleyes: Men, får kjøpe inn i dag, så det kan lages til i morgen i steden;):D
 
Back
Topp