20 + 6 ...

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
..og kjenner ingen bevegelser!! Jeg venter og venter på at lillegutt skal sparke fra seg litt, men kjenner fortsatt ingenting..
Er det flere som fortsatt venter på bevegelsene?
 
Har du vært på OUL og vet hvor morkaken ligger? Om den ligger foran/mot din mage, så vil den virke som en demper på sparkene og man må gjerne vente noen uker lenger før man kjenner det :)
 
Har du vært på OUL og vet hvor morkaken ligger? Om den ligger foran/mot din mage, så vil den virke som en demper på sparkene og man må gjerne vente noen uker lenger før man kjenner det :)
Ja vet den ikke ligger foran så det er nok ikke derfor.. Får bare vente i spenning! Like spennende hver dag : )
 
Har du vært på OUL?
I min første graviditet kjente jeg det i uke 17 og i denne graviditeten kjente jeg det allerrede i uke 14. Men vi er forskjellige :) Gled deg til spark <3
 
Jaa har vært på oul, og nylig på kontroll hos jordmor. Alt var bra der! :)
Jeg føler det er mye rart som skjer i magen, men venter liksom på den berømte "gullfisken" som dunker borti magen.. Kan hende jeg har kjent noe, bare at jeg ikke vet at det er det jeg skal kjenne etter..
 
Det der "mye rart som skjer i magen" er antagelig babyen;) jeg var også litt sånn, og plutselig kjente jeg UTENPÅ at han sparket! Helt merkelig. Dette var i uke 20, og når jeg først skjønte at dette "mye rart" var babyen så kjente jeg han hver dag :)
 
Det der "mye rart som skjer i magen" er antagelig babyen;) jeg var også litt sånn, og plutselig kjente jeg UTENPÅ at han sparket! Helt merkelig. Dette var i uke 20, og når jeg først skjønte at dette "mye rart" var babyen så kjente jeg han hver dag :)
Ja jeg har jo tenkt på at det kan være det, for det er jo ting jeg ikke har kjent før. Men, samtidig så er det vanskelig å vite når man ikke helt vet hva det er man egentlig går og venter på.. Nå er jeg 21 + 2 og begynner nesten å rekne med at det er babyen som spreller fra seg litt. Tenker likevel at når jeg er helt sikker, så blir det en mye bedre opplevelse : )
 
Har morkaka foran og ventet lenge jeg også. Nå er jeg 21+1 og kjenner mye liv, men bare innvendig. Kjent spark i håndflata noen få ganger bare.
Har morkaka foran og ventet lenge jeg også. Nå er jeg 21+1 og kjenner mye liv, men bare innvendig. Kjent spark i håndflata noen få ganger bare.
Har ikke morkaka forran og er 21 + 2 nå, og vet ikke med sikkerhet at det er babyen som sparker. Er så vanskelig å vite! :) Men gleder meg til å vite det sikkert ^^
 
Back
Topp