17 mai frokost

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Bruker dere å ha 17 mai frokost?
Inviterer dere familie å venner også eller?
Hva serverer dere?

Tenkte å invitere familien for første gang :)
 
Inviterer ingen.
Eller, i år kommer svigermor da, men hun kommer noen dager før og blir noen dager etter.

Men vi lager god frokost med et godt utvalg av det meste og "ja-dag" hvor det altså er tilbud om sjokopålegg på en onsdag. Oboymelk også. Og jus i tillegg
Godt brød og godt pålegg.
 
Her så har vi aldri brydd oss noe særlig om 17 mai, så det blir spennende å ordne nye tradisjoner :)
 
Har invitert noen ganger, mens andre ganger er det kun meg og mannen. Lager uansett ekstra god frokost med stekte rundstykker, eggerøre og masse godt pålegg :)
 
Det var kanskje en god idé å samle noen til frokost. Nå er familien spredt utover i Vestfold og den ene familien er i korps så de skal heise flater kl 0600 på sykehjemmet og videre i tog resten av dagen..

Men siden vi er helt nye her i er så tenkte vi på dra til sentrum og se oss rundt. For neste år går lille mann i barnehage toget her
 
Nei, vanlig og kjedelig frokost.
 
Vi har alltid champagnebrunch. I år skal vi invitere. Både foreldrene våre og venner kommer. Serverer koldtbord. Med alt fra rømmegrøt, spekemat (jeg hadde gledet meg til fenalåret som min bestemor har laget, men kan dessverre ikke spise det selv) potetsalat, pølser, eggerøre, laks røyket+gravet, pastasalat og et oste tallerken + selvfølgelig kaker [emoji5] i år blir det alkoholfritt på meg og det er bare foreldrene mine som skal få vite jeg er gravid [emoji41]
 
Back
Topp