.......

Da må jeg ha kommet borti gal knapp;) store fingre, små knapper på ipaden.

jeg har spurt forumansvarlig om ho kan slette denne tråden jeg slik at vi blir ferdig med dette.

støtter bella fult ut jeg, så håper jeg for hi sin skyld at vi tar feil....
men bella du er ikke alene om å ha stussa på alt dette...
 
Da må jeg ha kommet borti gal knapp;) store fingre, små knapper på ipaden.

jeg har spurt forumansvarlig om ho kan slette denne tråden jeg slik at vi blir ferdig med dette.

støtter bella fult ut jeg, så håper jeg for hi sin skyld at vi tar feil....
men bella du er ikke alene om å ha stussa på alt dette...


:D Går så bra, bare skjønte den ikke helt når jeg så du skrev uenig. :)

Ja greit å få denne sletta, så kan vi prøve å skape en ny koselig atmosfære igjen så fort som mulig.
 
Jeg støtter bella fullt ut.

Denne historien henger ikke på greip. Etter å ha jobbet i helsesektoren så har jeg sett MYE MYE MYE rart. Og det finnes veldig mange psykisk syke folk ute i denne verden.
Hun har utpeket seg leeeeenge som en ganske så ustabil og oppmerksomhetssyk person, og jeg har derfor latt være å svare på trådene hennes...

Svarer nå pga det blir hetsing på hun som faglig avslørte henne.

Hallo damer, våkn opp... (Dere som bare ser dette ene innlegget hennes og svarer ut i fra dette kan bare tussle tilbake der dere pleier og vanke, for dere har ikke sett hele utviklingen).

Og sjønner at folk uten helsefaglig bakgrunn ikke kan tro at det finnes så syke mennesker, men det gjør desverre det... Og mange som er værre også.....



Håper vi får starte på en ny dag i morgen og da med blanke ark.....


God natt!!!
 
Uff, jeg begynner å ønske at jeg ikke skrev noe her, for jeg hater drama!

MEN:

Herregud, mulig det er hormonene som snakker, men jeg blir altså så provosert over alle dere juni2012 damene som kommer inn hit og er så sjokkerte.. Vi har vært her i 4-5 måneder nå, vi andre, og hu som starta tråden her har vært SVÆRT aktiv her inne, og lagt ut i det vide og breie om både det ene og andre, og generelt virket svææææært oppmerksomhetssyk. Vi har fått god tid på å danne oss et bilde av denne personen, for å si det sånn. Jeg har hatt mistanke lenge om at dette var en person som levde i en slags drømmeverden, og har hatt vansker for å tro på alt som har kommet fra den fronten. Noe av det kan selvfølgelig være sant, men det virker merkelig, og jeg kjenner igjen oppførselen fra tidligere erfaringer med ungdomsjenter som forumtroll/løgnere.... Jeg antok at det var ei svært ung jente med lite venner og mye fritid. At dere uttaler dere om denne personens troverdighet uten å ha vært her inne annet enn på denne tråden er veldig provoserende for meg i hvert fall... Mulig jeg er trøtt og grinete, men det var det jeg hadde å si nå.

Grunnen til at jeg er så sikker i min sak:

1. Personen har skrevet veldig mye dramatisk i sitt liv, så jeg ventet bare på enda en ting som igjen skulle skape mer oppmerksomhet rundt henne (mulig jeg er kynisk og jævlig, men sånn tenkte jeg, og ble overhodet ikke overraska da jeg leste denne tråden første gang)
2. Svarene hun ga i denne tråden var særs vage, og hun var mer opptatt av å skrive takk <3 :) enn å forklare noe som helst... Dette stussa jeg veldig på.
3. Hun sier først at hun ikke fikk noen forklaring, så skriver hun rett etterpå at det var en kromosomfeil?
4. Hele hendelsesforløpet er svært lite troverdig på flere måter. Hvem logger seg på forumet 5 minutter etter en slik beskjed? Og sitter hele dagen på forumet? Har man ikke mye smerter etter en slik opplevelse? Og overvåkning?
5 Hadde hun nevnt noe før om de 2-3-4 andre abortene eller var dette noe som plutselig kom fram nå? Jeg kan i hvert fall ikke huske at dette har blitt fortalt før, og syns det er litt merkelig....
Kanskje hun svarer vagt og litt usammenhengende nettopp fordi hun er i sjokk!

Og bella kan umulig vite 100% at dette er løgn! Jeg kjenner flere jenter som har gått igjennom dette og født bare timer etter igangsetting, og man blir jo sendt hjem rett etterpå så sant alt er fint!
 
Stusser litt på denne historien må jeg si.. håper virkelig ingen lyver om noe så alvorlig!! :( Nå har jeg lest alle innlegg på denne tråden og jeg får rett og slett vondt! Gikk gjennom en dødfødsel i uke 24 i mai ,og ikke klarte jeg å sitte å skrive på forum. Jeg klarte ikke annet enn å gråte og være i totalt sjokk. fødselen tok tid fra jeg ble satt igang. Var ikke gjort på en to tre! Jeg var på sykehuset i flere dager etterpå. Det var det værste jeg noen gang har opplevd i hele mitt liv! Unner ikke min værste fiende dette! Det var fryktelig smertefullt både fysisk og psykisk. Sliter enda med dette. Fikk først 3 mnd etterpå vite hva som hadde skjedd med jenta mi. Nei dette var ikke hyggelig lesning. Håper denne personen får hjelpen den trenger uansett om dette er løgn eller ikke...
 
Stusset selv på dette da jeg leser mye av det som blir skrevet her inne..

I en tidligere tråd hevdet denne personen at hun ikke ante hvordan det kjentes ut når babyen sparket..men nå viser det seg at hun har vært gravid tre ganger før..en gang helt fram til uke 38.. snodige greier i mine øyne.

Uansett hva som har skjedd håper jeg vedkommende har det greit og får hjelp :)
Noe har tydeligvis gått gærent en eller annen plass..


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg støtter bella fullt ut.

Denne historien henger ikke på greip. Etter å ha jobbet i helsesektoren i over 15 år, og akuttmedisin i over 10 år, så har jeg sett MYE MYE MYE rart. Og det finnes veldig mange psykisk syke folk ute i denne verden.
Hun har utpeket seg leeeeenge som en ganske så ustabil og oppmerksomhetssyk person, og jeg har derfor latt være å svare på trådene hennes...

Svarer nå pga det blir hetsing på hun som faglig avslørte henne.

Hallo damer, våkn opp... (Dere som bare ser dette ene innlegget hennes og svarer ut i fra dette kan bare tussle tilbake der dere pleier og vanke, for dere har ikke sett hele utviklingen).

Og sjønner at folk uten helsefaglig bakgrunn ikke kan tro at det finnes så syke mennesker, men det gjør desverre det... Og mange som er værre også.....



Håper vi får starte på en ny dag i morgen og da med blanke ark.....


God natt!!!

Vi som bare titter innom kjenner kanskje ikke historien, men vi reagerer på måten hun blir "angrepet på".
Det er andre måter å formulere seg på!
Og med mindre man kan vite 100% sikkert at dette er løgn (da mener jeg at dere burde kjenne personen), så skal man ikke sitte på påstå at noen lyver om noe sånt.. i tilfelle, mot all sannsynlighet, det er sant.

Jeg skjønner at folk stusser, men man bør uansett trå litt forsiktig rundt sånne omstendigheter.
 
Jeg får så lyst til å finne ut hva som stemmer... ser hun omtaler to tidligere som englegutter, men kan ikke se noen referanse til kjønn på denne siste.. ? Æsj, begynner å bli skeptisk jeg også nå, liker ikke å mistenke noen for sånt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Wow. Jeg hører ikke til her, men dette er sjokkerende. Jeg har selv hatt en senabort og vet alt for godt hvordan rutinene rundt noe sånnt er :'(
Det som beskrives her ligner ikke overhode dessverre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Wow. Jeg hører ikke til her, men dette er sjokkerende. Jeg har selv hatt en senabort og vet alt for godt hvordan rutinene rundt noe sånnt er :'(
Det som beskrives her ligner ikke overhode dessverre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum


Signerer!!
 
Wow. Jeg hører ikke til her, men dette er sjokkerende. Jeg har selv hatt en senabort og vet alt for godt hvordan rutinene rundt noe sånnt er :'(
Det som beskrives her ligner ikke overhode dessverre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

De ligner på mine desverre.. Så jo det kan være tilfelle... Så dumt å si noe når man ikke vet 100% sikkert, for det er rett og slett grusomt om dette er sant!
 
Hm. Der kom det ja. Merkelig at du som var førstegangs og ikke viste NOE om graviditeten har født et barn i uke 38?

Ønsker deg alt vell her i livet, og håper virkelig ikke du har mått gå igjenom dette her!

Og om du har det, så var d iallefall bra at d tok så kort tid, og at du var/er så oppegående at du kan sitte på BV hele tiden.

Ta vare på deg selv.
 
Bytter man fastlege via fastlegeordningen er dette noe man gjør over nettet med minID og gjort på 3 min! Man må ikke vente 1 uke for å få tildelt ny lege! Nok en løgn!!!!!

Sorry, men dette er nok faktisk sant.. Når man bytter fastlege via nettet så trer dette i kraft den 1. i hver mnd. Jeg byttet selv i høst (august) og fikk da min nye lege 1. september.

Hentet fra http://www.helfo.no/privatperson/fastlegeordningen/sider/default.aspx
"Du kan både finne og bytte fastlege selv. Hvis fastlegen du ønsker har ledig plass, kan du få ny fastlege allerede fra den første dagen i neste måned. "
 
Sorry, men dette er nok faktisk sant.. Når man bytter fastlege via nettet så trer dette i kraft den 1. i hver mnd. Jeg byttet selv i høst (august) og fikk da min nye lege 1. september.

Hentet fra http://www.helfo.no/privatperson/fastlegeordningen/sider/default.aspx
"Du kan både finne og bytte fastlege selv. Hvis fastlegen du ønsker har ledig plass, kan du få ny fastlege allerede fra den første dagen i neste måned. "


Nå har hun vell også sagt seg enig i dette i etterkant. Når det er sagt, om babyen dør i mors liv pga dårlig oppfølging av lege, så er d nok ingen som nekter deg ny lege.
 
Nå har hun vell også sagt seg enig i dette i etterkant. Når det er sagt, om babyen dør i mors liv pga dårlig oppfølging av lege, så er d nok ingen som nekter deg ny lege.

Hadde ikke lest hele tråden da jeg svarte, hvis du ser så er det en god del sider å lese..
 
Jeg mista datteren min i uke 39 og må si jeg blir veldig provosert av alt denne jenta finner på. helt sykt hvor langt folk kan dra en løgn for å få oppmerksomhet. skammelig..
 
Jeg tenker også at dette bare er tull, men det har jeg trodd lenge før denne tråden kom..
 
Og med tanke på at hu sa hu har hatt aborter før syns jeg det er rart hun skriver at dette er hennes første slik hu. Gjør her, gikk ikke P kopiere så tok screenshoot av detImageUploadedByTapatalk1359096981.814291.jpg
 
Back
Topp